NA | Omega Seamaster Diver 300M Co‑Axial + Rubberen Band (#108)

… één, de Speedmaster Pro is ingeruild. Maar! Die komt er wel weer hoor. :wink:

Zeker doen :ok_hand::ok_hand:

5 likes

Ah helemaal gemist! Nou ja van de ene bestseller naar de andere :wink::+1:t3:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe Seamaster en de leuke introductie. Veel plezier ermee!

Voor wat betreft de maatvoering. Ten opzichte van het vorige model is de diameter met 1 mm toegenomen. Maar de lug to lug afstand is met 3 mm toegenomen tot 50mm! Dit maakt dat deze Seamaster véél groter draagt dan de vorige SMPc. Zoveel groter dat ik hem te groot vind voor mijn polsje. Ik moet me behelpen met het oude model…en dat alles behalve een straf.

71bfd654c5c67a6b2d437887adb8ef7bb6da6465_1_397x500

9 likes

Gefeliciteerd met je NA :+1:

1 like

Logisch! Heb hem zelf in het zwart gehad en het is (ook) een verschrikkelijk mooie Seamaster. Ook de jouwe, de ‘ouwe’ heeft van die mooie blauwtinten. Draag hem met vreugde, het is een fraaie Omega.

Dank je wel voor de opheldering vwb. de afmetingen, maakt een hoop duidelijk. :ok_hand:

1 like

Jaaa…

Na mijn ( meer uit verveling ):slight_smile:️ , vlug in elkaar geflanste en niet kloppende polletje… Omega Speedmaster VS Seamaster. Welke?

:roll_eyes: , is na het IRL zien van de Seamaster , een euhhh… en ehhh…🥺 ( nou vooruit ) kléin rectificatie’tje wel op zijn plaats…

Als ik dát zou doen , kreeg ik dat boek over die fabelhafte Speedmaster!!:sunglasses::crazy_face:

Uh. Nee!. Dat was een verassing , waar ik echt gek mee ben… :+1:t2::+1:t2:

Kan ik nu mooi sparen voor een Seama…nee…een uh …véél mooiere übercoole Speedmaster!.. of toch Seamaster??:thinking:

Ik weet ‘t niet meer.

  • Het is een méér dan prachtig ding @junior. Eerlijk is eerlijk.

Het blauw prachtig. De door mij eigenlijk gehate rode accenten op een blauw horloge: Práchtig!:+1:t2:

De golfjes zeer subtiel.:+1:t2: Het valt eigenlijk nauwelijks op.

Mooi dik horloge. Ik hou er van!

Helemaal niks : ‘ gedateerd cool’ , dat ding is DA BOMB !!:bomb::bomb::bomb:

En serieus: hij past écht ( beter ) bij je ( dan die Speedmaster ).

**

uh… zo goed? Mag ik nu dan dat boek over die supergure Speedmaster houden??

2 likes

Helder. Dank je wel, ik ook van jou! :beers: :wink:

1 like

Zozo dat is een knaller! Prachtig horloge, veel plezier! :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Dank man. Blij mee.:crazy_face::+1:t2:

En op zijn kop!:upside_down_face:

1 like

2e Rectificatie.

Hij mocht niet op zijn kop…:crazy_face:

3 likes

Wat een prachtig horloge! De nieuwe keramische seamasters vind ik erg tof en ik wens je hier dan ook super veel plezier mee! Ik vond je verhaal tevens erg leuk en de plaatjes zijn van een hoog niveau! Mij heb je in ieder geval vermaakt! :smiley:

2 likes

Gefeliciteerd met dit mooie horloge! Verbazing toen ik de foto’s zag met het blauwe shirt als achtergrond. Ik had gisteren hetzelfde idee naar aanleiding van al die blauwe dials op Datejust Only.
Aan de tijd zie ik dat jij me voor was. Mooie foto’s weer maar dat ben ik bij jou inmiddels wel gewend.
Veel plezier met deze mooie speedmaster!

1 like

Thanks allemaal, ben nog steeds blij … :sunglasses:

Haha, net jouw foto even opgezocht en inderdaad dat is wel heel toevallig … great minds think alike! :wink:

1 like

Gadverdammmmmmme wat een dik horloge @junior. Hoe draagt die qua dikte ben ik wel benieuwd naar. Veel plezier en prachtig die blauwe plaat. Vooral dat reliëf is mooi om te zien.

1 like

Dank je wel. :ok_hand:

Hoe die draagt moet je echt even zelf ervaren. Even ergens bekijken en passen kan ik je sowieso aanbevelen. Het gevoel wat dit horloge oproept is eigenlijk niet op een foto vast te leggen. De golfjes zijn bijvoorbeeld veel prominenter op foto’s dan in het echt etc. Even bij de AD langs! :wink:

Ik vind deze Seamaster prima op de pols (omtrek 17,5cm) maar weet ook zeker dat er mensen zijn die het way too much vinden. Als je duikers gewend bent is dit qua maatvoering niks bijzonders.

Gefeliciteerd :+1:
Ik heb sinds 5 feb. De zwarte en ben er ook erg blij mee.
Het valt me wel op dat om de kroon uit te trekken best wat kracht gezet moet worden.

1 like

Bovengemiddeld veel kracht? Is me niet direct opgevallen. Ik heb het zojuist gelijk even geprobeerd. Zit vast, maar niet bijzonder. Als het je verontrust, zou ik er even naar laten kijken. Al was het maar voor je gemoedsrust.

Op basis van de zwarte uitvoering heb ik deze nieuwe Seamaster leren kennen, toen had ik zelf de vorige versie (2500D uurwerk, 41mm, met de gladde wijzerplaat) nog. Ik kon ze mooi naast elkaar houden. Toen zei ik al tegen mijzelf “Later als ik groot ben, wil ik de nieuwe!” :sunglasses: … ik heb nu heel bewust een keer voor de blauwe gekozen. Eens wat anders en het bevalt me prima! Erg mooi, maar jouw zwarte dus ook.

Jij ook van harte en veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Nee dat niet maar hij klikt goed.
Heb verschillende filmpjes gezien en daar klinkt het het zelfde.

1 like

Kilkje heb ik ook. :wink:

1 like