NA: Omega Seamaster F300 198.0054

Prachtige Hummer van Omega. Dit is een horloge wat ik graag wilde bemachtigen puur vanwege de looks. Ongezien gekocht na een lange speurtocht en deze week in London (!) opgehaald.
Het horloge stelde niet teleur: mooie strakke band en een typisch jaren70 uitstraling die overigens nu ook goed mee kan. De maatvoering is kleiner dan de Speedmaster 125 die dezelfde vorm heeft maar duidelijk groter is. Prachtig ook hoe de secondenwijzer rond gaat; glijdend en niet verspringend. Kortom: van harte welkom in de verzameling; een blijver.

24 likes

Heel mooi. :blush:

Erg mooi, proficiat!

Mooie aanwinst!!! Veel kijk en draagplezier ermee!!!

Mijn beste,

Je hébt er even voor moeten reizen, maar dán heb je ook wat!!
Fantastisch hoor!! Mijn complimenten!!
Ik wens je dan ook een wereldse tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi, proficiat!

Nog nooit gezien. Beauty!

Prachtig :ok_hand::yum:

Proficiat met de NA, veel draagplezier :+1:

Fraai exemplaar! Heb een zwarte dial ook nog altijd op de wishlist staan. Heb zelf de helmet versie met de zilver grijze dial. Inderdaad mooie hummers zoals je zelf zegt. Nog wat plaatjes:

Mooi horlloge hoor veel plezier ermee.

Heel mooi :+1:t2:

Zeer fraai!
Erg mooie Hummer diver :slight_smile:

Leuke techniek!

Mijn blauwe

Nog niet in bezit van maar heb wel een bod lopen op een F300. Maar wat doe je als het ding gerepareerd moet worden? Ik begrijp van Wesselink dat er geen onderdelen voor zijn.