NA: Omega Seamaster Memomatic

Daar is ie dus niet voor bedoeld :yum:

Prachtig! Vintage maar toch ook helemaal van deze tijd!

Oiii, die is prachtig!

Ongelooflijk mooi bewaard gebleven, het lijkt als nieuw! Ook een prachtig en origineel model en zoiets zou ik persoonlijk preferen boven het zoveelste mercedeswijzer horloge…

1 like

Mooi hoor, zie je inderdaad weinig voorbijkomen…
Veel plezier met de nieuwe aanwinst :thumbsup:

Wat een uniek ding, nog nooit gezienšŸ‘

Jij dus! Ik hoorde al dat ze 'm verkocht hadden. Ze hebben nog veel meer leuk spul, mijn Longines komt er ook vandaan. Die Omega heb ik ook nog gepast, was alleen wat aan de grote kant. Wel echt een prachtige klok in top staat en voor een normale prijs!

Voor geĆÆnteresseerden, de winkel heet ā€˜De Klokkenmakers’. Ik ben wel bevriend met de eigenaar, dus eigenlijk mag ik geen reclame maken, maar alle vintage horloges daar komen van een verzamelaar die al wat ouder is. Hij heeft honderden horloges, en is aan het uitdunnen. Veel Omega’s en ander leuk spul. Een aantal ligt te koop in Bussum.

Ohja, deze heb ik er vandaan. :slight_smile:

2 likes

Wat een schitterende Omega. Persoonlijk had het Omega logo op 12 van mij niet gehoeven, verder een begerenswaardig horloge!

Aha! Jij hebt die mooie Longines te pakken. Daar heb ik ook nog even aan gedacht, maar ik vond hem iets te klein :grin:. Onzin natuurlijk, prachtig!

Inderdaad een aantal aardige horloges in Bussum, niet allemaal in topstaat, maar leuk. Sommige zijn mooi geprijsd, andere weer aan de dure kant. De Memomatic was heel keurig qua prijs, zeker gezien de staat. Zit inmiddels wel een vrij dure originele band op, maar al met al een verantwoorde koop.

1 like

Ik ben niet zo van die oude zooi.
Maar deze is SUPERRRRRRRRRRRR.

Mika

1 like

Ja, sommige zijn wel wat gedragen inderdaad! :wink: Maar hij heeft thuis ook nog leuk spul, wat binnenkort in de winkel komt. Die Longines heeft nog best een forse kast voor een vintage chrono, ben er helemaal happy mee. Super inhouse caliber ook, en in prima staat. Veel plezier met de Omega!

1 like