Mooi maatje zo, ik vind de grote ook eigenlijk te groot voor mijn kinder maat polsje
Heel gaaf horloge, ziet er echt robuust uit Grats!
Ook super mooi. Valt me op dat je de PO vrij weinig ziet op HF.
Idd, je ziet de PO weinig voorbij komen. Ik vind het een top horloge. Draagt heerlijk ondanks zijn formaat.
@daymio Thx! Ik moet maar eens een keer gaan passen eigenlijk, maar als ik lees dat jouw polsomtrek 19,5 cm is en die van @GMTplus1 19 cm is denk ik toch dat de 43,5 mm iets te groot is voor mijn platte 17,5 cm pilsje. 39,5 mm klinkt alleen zo klein voor een duiker, terwijl een Breitling van 41mm relatief normaal/“klein” staat op mijn pols .
Hij draagt niet groot door de losse end link. De kast is 42mm volgens mij en bezel 43.5. Het horloge is niet licht btw. Daar moet je tegen kunnen.
Mis alleen een rubberen band. Ik vind de Good Planet blauwe band met sluiting te duur. Helaas wordt er geen aftermarked band gemaakt door toonaangevende merken (behalve dan de Ali Xpresjes).
Fantastisch horloge
Prachtig horloge.
Zoalsvelen hiervoor opmerken is het een mooi horloge. Dat wist ik al van zijn voorgangers, maar toch. Ik heb hem nu een week op de pols en dat bevalt uitstekend.
De looks kloppen, de afmetingen okay en de techniek in orde! Na een weekje dragen loopt ie op +2 seconden. Niet slecht…
Voor de twijfelaars qua formaat: geen issue, draagt prima en oogt niet iel. Je hebt wat om de pols en prachtig afgewerkt ook nog.
Héél erg knap ding. Geniet!
Mooi hoor, proficiat! Hoe vind je de verhouding hoogte vs diameter nu? Vond dit bij de 41mm variant niet helemaal geweldig.
Niet meer storend, de 43,5 is meer topzwaar. Deze valt mooi in de pols in plaats van erop. Het is geen dunnetje, maar de onderzijde toont dunner.Voor mijn gevoel klopt het beter.
Ik hoor het wel als je hem weer verkoopt😉
Mooi hoor! Veel plezier ermee!
Zeker, maar ik acht die kans klein…
Ding is gewoon perfect!
Alle mensen die het een “tonnetje” etc vinden hebben deze nooit gedragen.
Nu ervan gaan genieten en niet meer in de verkoop doen! Prachtige duiker!
dat is het plan inderdaad