Om een moeilijke periode af te sluiten, ben ik op zoek naar een horloge waar ik de rest van leven (complex als flipperaar) mijn narrow escape mee kan vieren. Kwaliteit en duurzaamheid zoek ik.
Suggesties?
Een TOP Einzeiger. Lastig aflezen? Of de herinnering om te genieten van de tijd.
Succes met de zoektocht!
In ieder geval een GMT?
Uitstekend idee!
Maar iets meer afbakening zou helpen.
Budget? Type? Grootte?
Voorspoedig herstel gewenst in elk geval!
Heb ik al…
Het moet iets memorabels worden Rik. Een model dat je nog niet eerder hebt gehad lijkt mij dan. Wellicht een handwinder voor het dagelijks gevoel en de extra beleving tijdens het opwinden ihkv het dagelijks herinneren en waarderen dat je er nog bent. Wellicht een merk dat je dicht aan het hart ligt. Het eerste dat bij mij opkomt is een bijzondere (limited?) Grand Seiko vanwege de sublieme afwerking waarvan je dagelijks kunt genieten. Maar ik ben enigzins beperkt vwb high-end merk ervaring.
En anders kom je mijn Pelagos maar ophalen…the usual place.
Benieuwd naar de ideeën…
Oh en btw met de donaties van de HF leden kun je al een mooie opstap maken (samen met verzekeringsgeld?)… Maar hierover op 30 november meer buddy…
Fijn om je avator weer te zien.
Wat je ook kiest, de tijd staat niet stil.
Succes met je zoektocht.
Een INOX?
Ook niet kapot te krijgen!
Een voorspoedig herstel gewenst.
5 a 6000 euro, max 43mm
Een springdrive grand seiko?
Precies!
Wat een moeilijke keuze . Denk dat na zo een ervaring elk horloge wat je koopt een bijzondere zal zijn ( kwa gevoel) .
In iedergeval veel beterschap toegewenst !!!
Dan is de Rolex Explorer 214270 een topkeuze.
Draagt groter dan de 39mm vermoeden.
Topkwaliteit en zeer comfortabel…
Het idee van @daffie over een handwinder vind ik wel een mooie gedachte. Als je hem opwindt sta je weer even stil bij de tijd.
Mocht je er de centjes voor hebben… (klik voor zoom)
Mocht je minder willen uitgeven kan je voor de Seiko Cocktail gaan
Het is natuurlijk smaakafhankelijk. Wat het ook wordt, het wordt een memorabel horloge. Ik zou gaan voor een Seiko GS, maar een Ketelaars zou zeker ook een optie zijn.
Ik zou zeggen een Victorinox Inox.
Flauw en best wel misplaatst