Memorabel horloge

Jaeger LeCoultre Ultra Thin Moon zou volgens mij net moeten kunnen.

2 likes

Heb ik al gehad…

2 likes

Ik zou ook niet zo veel weten in die klasse maar een GS springdrive is zeker een bijzonder horloge. En de suggestie van een Ketelaars vind iik ook niet gek, daar kan altijd nog iets extra’s in verwerkt worden indien je dat zou willen.

Bij elk ander horloge mocht je dat willen is er eigenlijk alleen het deksel waar eventueel een gravure in zou kunnen.

Verder zou ik niet veel weten in die range behalve een Zenith El Primero Chronomaster kan ik bedenken.

1 like

Mooi dat je hier weer bent, en sterkte met het herstel!

JLC Polaris al eens overwogen?

1 like

Dit lijkt mij ook een hele goede keuze. Tijdloos, mega kwaliteit, houdt meer dan zijn waarde, kun je elke dag met plezier naar kijken. Nee, ik heb geen aandelen in dit merk, mocht ik echter een model van dit merk mogen uitkiezen dan wordt het deze.

1 like

Voortbouwend op dat idee… Wat te denken van een Salthora Meta X?

Zag deze gmt van de week liggen. Vond hem zelf wel mooi !

Ik heb ‘m zelf al 3,5 jaar. Echt een top allrounder

3 likes

Welkom terug en hoop dat het inmiddels weer beter met je gaat!

Al een globemaster gehad?

Succes met de zoektocht :+1:

17 likes

Prachtige tip! :ok_hand:

2 likes

Mooi!

1 like

Mooi, maar prijzig?

Gezien de horloges die je allemaal al hebt gehad was de Globemaster het eerste horloge waar ik aan dacht voor je.
klassiek maar toch sportief, een alleskunner.

2 likes
6 likes

Kies een horloge buiten de gebaande paden.
Dus iets wat niet aantrekkelijk is qua flipperen.

Iets wat anders is dan anders.
Ik denk dat je inmiddels goed weet dat we deze hobby niet zo serieus moeten nemen.

Kies iets wat je eigenlijk altijd al wilde maar niet kocht omdat het horloge niet makkelijk te flipperen is

5 likes

Memovox 58909655-7015-4196-BFAE-4270367D6F16

Ow… nopompom

Laat die woordspeling dan maar zitten. Gewone Polaris dan maar?

6 likes

https://ketelaarswatches.com/

Ziet er goed uit, serieuze kandidaat, thanks

2 likes

Via C24 voor 11k nieuw te koop. Dus je zult er nog iets uit moeten doen, of je budget oprekken :wink:

1 like