Memorabel horloge

Toch een Rolex denk ik,vind het toch altijd een speciaal merk,zou er nooit zomaar een kopen maar met deze bijzondere gebeurtenis in het achterhoofd zou ik het wel eens kunnen doen.
Mooie DJ.
Maar hé,’t is natuurlijk mijn persoonlijke mening :sweat_smile:

2 likes

Rolex spookt door míjn hoofd

1 like

216570 al genoemd?

2 likes

of

Tijdloos en mooi.
Succes!

2 likes

Zoiets? @GMTplus1

5 likes

Een Ketelaars? Mogelijk dat je met Stefan tot een specifieke invulling kunt komen van jouw wensen.

4 likes

Een Kabaalstra bestellen zou wel eens erg memorabel kunnen zijn! Lekker lang voorpret, mogelijk ook voor ons forumleden. Een reis die je nooit meer vergeet!

En zeer markante ambachtelijke horloges!

3 likes

een Van der Gang ?? omdat alles weer loopt zeg maar …

5 likes

:grinning:

2 likes

Uitstekende keuze. Ik heb zelf de witte.
Kan hem aanraden.

3 likes

Full gold Rolex gmt.

Klaar.

Ai. Lees net het gewenste budget…

2 likes

Maar stel. Je koopt een eenvoudig horloge, ( een vintage met een verhaal) en je houdt dus 4.500 euro over… dan kan je ook onvergetelijke ervaringen kopen.

Ik begrijp dat dat niet je vraag was maar verdorie…
Ik heb vorige een week een reis gemaakt met mijn vader( voor zijn 80ste verjaardag). Van dat geld had ik een mooi horloge kunnen kopen…echter…

Ik heb een vintage Constellation omgeslingerd en ELKE keer als ik dat horloge aanheb denk ik weer terug aan de onvergetelijke momenten… dat maakt een horloge bijzonder.

Sorry. Dit was niet je vraag.

5 likes

Niet mijn vraag inderdaad, maar iets memorabels doen zoals jíj met je vader, is natuurlijk top👍
Gaan we ook doen, met m’n gezin zodra ik weer thuis ben.

1 like

Juwelier Robers in Duitsland heeft de witte Globemaster met 30% korting liggen. Nieuw.

1 like

@Brodie misschien niet het antwoord op de vraag, wel een mooi verhaal.

1 like

Ik zou het wel leuk vinden als mijn werkgever mij bij mijn pensionering na 42 dienstjaren mij dit horloge zou aanbieden. Helaas is mijn werkgever de gemeente *********** waarbij de volgende grap van toepassing is :
Wat krijg je als je de gemeente ********** het beheer over de sahara geeft ? Over 5 jaar een zandtekort!
Is vast wel van toepassing op meerdere gemeentes\organisaties.

Dit horloge was ook een moeilijke in mijn leven :sunglasses:
Besodemieterd door een forumlid, 1300 euro reparatiekosten. maar nu in perfecte staat

1 like

Ik denk dat ik een nieuwe favoriete GS heb! :heart_eyes:

1 like

Memorabel inderdaad!

Misschien eens een collega consulteren? :innocent::joy: