NA: Omega Seamaster Planet Ocean 39,5mm

Lekker hoor, blijft mooi deze Omega, enjoy

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst. Geniet ervan!:grinning:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Rik heeft altijd wel wat moois in de aanbieding. Wat een top Omega zeg! Veel plezier ermee!

2 likes

Mooi hoor. Hier is de beater ook een PO, de 42 mm van vorige generatie. Dik, maar totaal niet erg. Soms mis is wel een fijnafstelling…

1 like

Wauw gefeliciteerd :ok_hand:t3: !

1 like

Heel gaaf horloge!!
En een heerlijk trio zo. :ok_hand:

1 like

Perfecte maat die 39,5, mooi die PO :+1:

1 like

Deze generatie valt verrassend slank, had 'm veel forser op de pols verwacht!

Geen diver’s extension zoals bij de 2500 serie, maar wel een fijnafstelling (3 standen) voor uitzettende en slinkende pols :+1:t2:

2 likes

Inderdaad, voor mij de perfecte maat!

En dan te bedenken dat ik een jaar of 10 geleden de 45,5mm Planet Ocean had :see_no_evil:.
Ik moet zeggen dat ik destijds wel een kilo of 12 zwaarder was dan nu :sunglasses:.

1 like

Proficiat! Mooie set zo :ok_hand:t3:

1 like

Heel mooi die PO. De maat staat ook heel goed zo te zien. Veel plezier met je nieuwe Omega gewenst!

1 like

Lekkere aanwinst! mooie set :sunglasses:

1 like

Proficiat. Prachtig trio! :+1:

1 like

Deze PO is zeker een ritje waard. Gefeliciteerd met de NA en inderdaad een goed trio :+1:t2:

1 like

Klinkt als een perfect dagje! :handshake:t3::clinking_glasses:

1 like

Heel mooi, deze zocht ik al een tijdje maar toen hij te koop stond kwam het weer net ongelegen. Gaaf ding!

1 like

Mooie aanwinst, super trio!!

1 like

Ja, de 39,5mm komt niet vaak voorbij, meestal zijn het de 42mm modellen die te koop staan.

Gelukkig heb ik tegenwoordig 39-41mm als sweet spot dus hoefde ik in dit geval niet lang te twijfelen :watch::wink:.

2 likes

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Veel draagplezier gewenst!

1 like