NA Omega Seamaster Planet Ocean Master Chronometer 8900 (blue)

Na amper 10 maanden de Seamaster 300m te hebben gehad en ik dacht deze nooit te verkopen is het dan toch gebeurd. De bedoeling was om te upgraden naar de 42mm versie van de 300m. En hoewel dat toch een zeer mooi horloge is waren er toch wel wat elementen die mij stoorden tov van de 41mm versie; geen opgelegd logo meer, datum van 3 uur naar 6 uur gebracht, de redelijk fel witte indicaties op de bezel. Maar wel een mooie doorzichtbodem en een eigen Omega uurwerk.
De PO heeft voor mij eigenlijk nog al die elementen wat ik zo mooi vond aan de oude 300m en meer zoals het 8900 uurwerk en de Liquid metal bezel tov print op de oude 300m.
Na wat rond zoeken uitgekomen bij Jaap van Ten2Two die nog een hele mooie blauwe had van 06/2018 in perfecte staat. Dus hier is hij dan;


Wil er misschien nog een Nato bandje bij hebben, vind deze combinatie wel mooi. Jammer dat ze er bij Omega zoveel voor vragen. Iemand een goed adresje of eentje voor een leuk prijsje te koop?

Grtjs,

51 likes

Schitterende Planet Ocean! Heel veel plezier ermee gewenst! :sunglasses::+1:

Knaller hoor, erg mooi.:yum:

Prachtig uurwerk! Geniet ervan!

Prachtig horloge, gefeliciteerd.
Ik zou hem wel lekker op de stalen band laten zitten of anders rubber.
Zo’n floddernato lijkt mij niks.

Mooi stuk! Prachtige kleur. Er staat of stond nog een omega nato te koop in het blauwe gedeelte.

Gefeliciteerd met je aanwinst!
Echt een schitterend horloge :ok_hand:

Subliem! Zou willen dat ze dat helium ventiel eens zouden verwijderen maar da’s dan ook mijn enige kritiek puntje. Gefeliciteerd!

Knap, strak ding! Gefeliciteerd!

Prachtig, geniet ervan :ok_hand:

Prachtig horloge inderderdaad (en ik kan het weten :wink:).

Heel veel draagplezier toegewenst maar dat zal wel lukken.

Ik ben onder de indruk, proficiat!

Proficiat, erg mooi. Kijk even bij watchgecko voor de zuludiver swiss nato, is een mooi altenatief. Ik heb 'm zelf ook, alleen de zwarte versie.

Je beschrijft eigenlijk precies waarom je voor de PO zou moeten gaan ipv de 42mm SMP als je een upgrade wilt.

Gefeliciteerd met de mooie NA! :+1:

Absolute topper!

De PO is 1 van mijn favorieten, juist de stalen band vond ik altijd super. Veel plezier ermee.

Mijn beste,

Chapeau!! Schitterend!!
Een formidabel horloge van een befaamd horlogehuis!!
Proficiat dan ook met deze sportieve aanwinst. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Prachtige klok! Gefeliciteerd met je aanwinst!

Prachtig! :+1:t3::+1:t3:
Veel plezier met deze topper!

Gefeliciteerd!
Één van de mooiste Planet Oceans :+1::wink: