En terecht! ![]()
Van harte met deze ontzettende knaller en wat een prachtige aanvulling binnen jouw favoriete thema Sjiel.
![]()
![]()
En terecht! ![]()
Van harte met deze ontzettende knaller en wat een prachtige aanvulling binnen jouw favoriete thema Sjiel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha. Geweldig. Gefeliciteerd met deze knaller ![]()
Dat is een mooie
Geniet ervan!
een indrukwekkend trio wel
![]()
Prachtig horloge en een heerlijk verhaal!
Proficiat met deze catch!!!
Super vet! Mooi verhaal! Veel draagplezier gewenst
WoW Ja super mooi prachtig natuurlijk.
Veel plezier ermee.
W O W ![]()
The grand, veel plezier ermee !!
Was deze van Jaques ??
Mooi verhaal, mooie aankoop. Veel plezier ermee!
Een NA-topic waar het enthousiasme vanaf spat en een fraaie horloge-aanwinst! Lekker, hoor! Gefeliciteerd!
![]()
![]()
Ik moet een NA ook eens wat nader beschrijven. Is toch leuker dan alleen NA ![]()
Super mooie serie
Supergaaf!! En wat horloges toch soms met ons doen: het gaat toch echt op een afwijking lijken zo haha.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, heel leuke informatie en nog mooiere foto’s. Watchstick_81 keurt het goed! ![]()
Heel cool dit. Gefeliciteerd met je na
Supervet! Heel veel draagplezier, maar niet te vaak he. Anders krijg je nog scoliose ![]()
Ik heb hem gisteren even in handen mogen hebben bij @Sjiel en was echt onder de indruk. Op foto’s is hij al bijzonder, maar in het echt komt dat massieve, rauwe toolwatch-karakter pas echt goed binnen. Wat een apparaat, en wat een afwerking. Ook gaaf om te zien dat de kast uit één blok metaal bestaat en dat alles vanaf de bovenkant wordt opgebouwd. Met zo’n verhaal erachter helemaal bijzonder.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Ik denk dat die van Jacques ergens op de bodem van de Middellandse zee ligt.
Heel heel heel mooi dit verzamelde trio
Genieten met hoofdletters dit ![]()
Gefeliciteerd met je mooie Ploprof, mooie collectie zo. Wens je er veel draagplezier mee
![]()
Misschien gemist, maar eigenlijk zou je nu nog een 166.0250 Seamaster 120 moeten vinden om het rijtje compleet te maken. Al is het geen echt PloProf…