NA: Omega Seamaster Pro 300M (Incl. NA Bandsluiting #56)

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Omega. Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd Junior met de aanschaf van de SMPc, hier ga je lang plezier van hebben! Ik ben al twee jaar heel blij met deze…

5 likes

Zat net richting @Alletijd op te schrijven dat de blauwe zo mooi diep blauw is met een zonnetje erbij, en jij komt direct met het bewijs. Mooi hoor! :+1:

1 like

Van harte :slight_smile:
Het is echt een topper! Ik ben onlangs weer voor een blauwe gegaan, heb eerder deze zwarte gehad.

En idd. het opgelegde logo is heel mooi, zeker als het licht er precies op valt, gelukkig is dat regelmatig :wink:

1 like

Fijn ding, eigen smoel en eigenlijk een allegaartje wat gewoon helemaal klopt. Enjoy!

2 likes

Mijn beste,

Het enthousiasme straalt je tegemoet!!
Proficiat dan ook met deze begeerlijke aanwinst!!
Een magnifiek horloge van een befaamd horlogehuis, voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een eindeloze tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Kijk, hier met meer zonlicht!

1 like

Mooi hoor! :heart_eyes: :ok_hand:

1 like

Mooie Omega en foto’s!
Geniet van deze prachtige aanwinst!:+1:

1 like

Enthousiasme spat er vanaf en terecht! Gefeliciteerd!

1 like

Mijn zogenaamde “grail”! Prachtige foto’s van een prachtig horloge.

1 like

Prachtig gefeliciteerd!

1 like

Zoals te doen gebruikelijk ben ik vergeten om de foto’s by night te maken, oftewel mijzelf even op te sluiten op de plee of zoals in dit geval op de badkamer met een ledlampje en de camera op een statiefje.

Voila, het resultaat! Leuk detail, groene lume in de wijzer en ‘de pip’. :sunglasses:

Beetje licht erbij…

…en het licht helemaal uit!

11 likes

Top he! Heb deze ook vorige week kunnen verwelkomen, een ander NA topic is dus overbodig !:stuck_out_tongue_winking_eye:

Proficiat!

3 likes

Mooi NA verslag en nogmaals veel plezier met je mooie zwarte Seamaster. Vorig jaar in april had ik de keuze om te wachten op het nieuwe “streepjesmodel, of de bestaande SMPC met “gladde” wijzerplaat en het opgelegde logo. Vanaf de plaatjes van het bestaande en nieuwe model heb ik toen besloten dat mij het nieuwe model minder aansprak dan het bestaande model en deze toen dus gekocht. Het nieuwe model is natuurlijk ook erg mooi, maar ik vind ons model SMPC nog steeds de allermooiste😀:

6 likes

Voor jou hetzelfde! Het is een lekker ding hè? :wink:

Ik ben het zéér met je eens en vind de blauwe uitvoering, die jij hebt (en nog een aantal hierboven) ook zéér fraai! Wil ze nog wel eens tijdens een borrel ofzo naast elkaar zien. Hoewel, misschien verstandig(er) van niet want mijn hebberigheid kent soms geen grenzen… :sunglasses:

1 like

Yes sir! Neutraal en een foto kan niet duiden hoe diep je in die wijzerplaat wegvalt. Zeer mooi.

De nieuwe heeft in mijn ogen een touch naar het verleden maar ik ben altijd bang dat ik die waves op den duur zal storend waarnemen. :hugs:

1 like

Valt me nu pas op, op de lumeshots hierboven, dat de urenwijzer met een driehoekje verlicht is en de minutenwijzer met een rondje. Geinig detail! :roll_eyes:

Gave lume shots man! :ok_hand:

1 like

Machtig mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like