NA: Omega Seamaster Pro 300M (Incl. NA Bandsluiting #56)

Mooi hoor! :heart_eyes: :ok_hand:

1 like

Mooie Omega en foto’s!
Geniet van deze prachtige aanwinst!:+1:

1 like

Enthousiasme spat er vanaf en terecht! Gefeliciteerd!

1 like

Mijn zogenaamde “grail”! Prachtige foto’s van een prachtig horloge.

1 like

Prachtig gefeliciteerd!

1 like

Zoals te doen gebruikelijk ben ik vergeten om de foto’s by night te maken, oftewel mijzelf even op te sluiten op de plee of zoals in dit geval op de badkamer met een ledlampje en de camera op een statiefje.

Voila, het resultaat! Leuk detail, groene lume in de wijzer en ‘de pip’. :sunglasses:

Beetje licht erbij…

…en het licht helemaal uit!

11 likes

Top he! Heb deze ook vorige week kunnen verwelkomen, een ander NA topic is dus overbodig !:stuck_out_tongue_winking_eye:

Proficiat!

3 likes

Mooi NA verslag en nogmaals veel plezier met je mooie zwarte Seamaster. Vorig jaar in april had ik de keuze om te wachten op het nieuwe “streepjesmodel, of de bestaande SMPC met “gladde” wijzerplaat en het opgelegde logo. Vanaf de plaatjes van het bestaande en nieuwe model heb ik toen besloten dat mij het nieuwe model minder aansprak dan het bestaande model en deze toen dus gekocht. Het nieuwe model is natuurlijk ook erg mooi, maar ik vind ons model SMPC nog steeds de allermooiste😀:

6 likes

Voor jou hetzelfde! Het is een lekker ding hè? :wink:

Ik ben het zéér met je eens en vind de blauwe uitvoering, die jij hebt (en nog een aantal hierboven) ook zéér fraai! Wil ze nog wel eens tijdens een borrel ofzo naast elkaar zien. Hoewel, misschien verstandig(er) van niet want mijn hebberigheid kent soms geen grenzen… :sunglasses:

1 like

Yes sir! Neutraal en een foto kan niet duiden hoe diep je in die wijzerplaat wegvalt. Zeer mooi.

De nieuwe heeft in mijn ogen een touch naar het verleden maar ik ben altijd bang dat ik die waves op den duur zal storend waarnemen. :hugs:

1 like

Valt me nu pas op, op de lumeshots hierboven, dat de urenwijzer met een driehoekje verlicht is en de minutenwijzer met een rondje. Geinig detail! :roll_eyes:

Gave lume shots man! :ok_hand:

1 like

Machtig mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Mooi hoor! Heb de mijne sedert vorige zomer en ook nog steeds erg blij mee:

5 likes

Ook al zo’n fraaie blauwe! Mooi hoor, … :ok_hand:

Thanks! Altijd een heel gedoe in het donker, maar het resultaat mag er weer zijn (al zeg ik het ook zelf).

2 likes

Beauty hoor! Ik weet uit ervaring hoe geweldig die Omega Seamaster om je polsen zit. Geniet ervan #Ten2two is de beste :slight_smile:

2 likes

Blijft een een plaatje, ook gehad in de blauwe versie. :heart_eyes:
Doe het nu met deze, door een voorkeur voor de Speedmaster band, de subtiele wave dial en de Sword hands.

En toch heeft hij niet de uitstraling van de SmpC, hoogst verwarrend allemaal.
Top horloge veel plezier ermee. :+1:

8 likes

Erg mooi. Complimenten en veel draagplezier!

1 like

Ja lekker dit, nu wil ik er ook 1.

1 like

Ik heb begin deze eeuw de Seamaster GMT (ref. 2834.50.91) gehad, ook met Sword hands. Was een heerlijke Omega! Droeg hem op een rubberen band, ook erg fijn. Daarna ook nog een Seamaster America’s Cup Chrono gehad (ref. 2594.50.00) op staal. Volgens mij dezelfde band als die jij nu op jouw foto laat zien. Was ik ook ontzettend bij mee. Trouwens, @SuperC heeft er nu een te koop staan.

Altijd spijt gehad dat ik ze heb weggedaan, maar ik kwam een Rolex tegen en uiteindelijk “Wil iedereen een Rolex!” etc. etc. Inmiddels trouwens niet meer :wink: maar toen wel en dus moesten de Omega’s wijken. Ben blij dat ik nu weer een Omega om de pols heb, het voelt vertrouwd en de afwerking is perfect!

@Hamari, wat? Een ledlampje… die kun je gewoon bij Ali bestellen voor 3 euro hoor. :rofl: :joy:

2 likes