NA: Omega Seamaster Professional 300 2531.80

Wat een mooie start van 2023.

De Seamaster is een horloge die altijd al op mijn lijstje heeft gestaan maar tot voor kort onbereikbaar was. Toen deze droom steeds dichterbij kwam ben ik mezelf wat meer gaan verdiepen in de verschillende referenties. Omdat ik smalle polsen heb vond ik de ref. 2531.80 het meest aantrekkelijk door de diameter van slechts 41 mm en dikte van 11.5 mm.

De referentie was gekozen. Nu kon de zoektocht naar een mooi exemplaar beginnen!

Na contact te hebben gehad met verschillende verkopers, zowel particulieren als bedrijven bleek het toch best lastig om te vinden waar ik echt naar op zoek was. Voor de één was ‘in zeer goede staat’ een andere soort staat dan wat ik voor ogen had. Het aanbod in Nederland van deze referentie is over het algemeen vrij laag dus heb ik het een tijdje rust gegeven. In de tussentijd heb ik nog andere Omega’s overwogen. Niet slim natuurlijk, want de Seamaster bleef altijd spoken in mijn hoofd.

De zoektocht werd herstart en uiteindelijk kwam ik dit specifieke exemplaar uit 2007 tegen bij B&O Watches in Hengelo. Dit moest hem worden!

Afgelopen donderdag heb ik een halve vrije dag genomen en ben ik in de middag naar Hengelo gereden om het horloge op te halen. Ik heb helaas nog niet hele mooie foto’s kunnen maken maar ik heb het toch geprobeerd voor jullie.

Enjoy!

104 likes

Mooi man, veel plezier met deze fijn dragende inmiddels klassieke Omega!

1 like

Schitterend horloge in prachtige kleur. Geniet ervan.

1 like

Klassiekertje! Heel mooi!

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge nog altijd.
Heb hem ook iets ouder Bond jaar

1 like

Blijft een icoon en een beauty dit. Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Een dikke Proficiat met je Seamaster!!
Sportief met een vleugje chique!!
Zeer fraai!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Echt een prachtig horloge. Deze zou ik graag zelf ooit ook in mijn bezit willen hebben. Geniet van je aankoop!

1 like

Heerlijke icoon! Moet er bij mij ook nog eens komen😎
Geniet ervan👌🏻

1 like

:star_struck: super :star_struck: Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Heel mooi! Geniet ervan!

1 like

Supermooie Seamaster. Heel veel plezier ermee👍

1 like

Staat je goed! :+1:

1 like

Mooiste aanwinst.

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd met deze dikke duiker

1 like

Gefeliciteerd met deze Seamaster, plaatje van een horloge. Wens je veel draagplezier met deze knaller :ok_hand: :+1:

1 like

Heel erg mooi :star_struck:. 2007? Ziet er top uit. Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Is een klassieker. Gefeliciteerd!

1 like

Dankjewel! En ja, je zou het niet zeggen maar hij komt echt uit 2007 :grin:

De rest ook bedankt voor alle leuke berichten!

1 like

Gefeliciteerd!

Heb zelf toevallig een 2531.80 incoming. Het is erg zoeken naar een goed exemplaar, heb overwogen een zwaar gebruikte te kopen en de Omega full service te geven, maar uiteindelijk besloten tocht te gaan voor iets wat al in in betere staat is.

Geniet ervan, dit is een echte klassiek wat mij betreft!

1 like