NA: Omega Seamaster Professional 300 mid-size 2252.50.00 "Peter Blake" 2006

Zooo dan! Toevallig heb ik exact dezelfde gekocht 2 weken geleden bij clockwise in Hellevoetsluis! Hier ook een full set en op de garantiekaart en dergelijke staat 2002. Prachtig horloge, geniet ervan dat doe ik ook :sunglasses:

3 likes

Blijft een hele gave Seamaster. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je Seamaster, echt heel mooi. Normaal ben ik meer van de stalen banden maar moet zeggen dat deze op leer echt mooi staat. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

:thinking:

Proficiat! Super gave aanwinst!

Met z’n grote broer ben ik ook erg tevreden.

3 likes

Hele gave Seamaster, ik heb mezelf echter voorgenomen om geen (desk) divers meer aan te schaffen maar om de collectie wat diverser te maken.

1 like

Proficiat, prachtige Omega. :star_struck:
Sir Peter Blake was een zeer talentvol en eervol zeiler. Hij is helaas vermoord tijdens een expeditie. Altijd mooi om een horloge te dragen wat aan hem herinnerd :ok_hand:

2 likes

Diver. Ser

2 likes

Een hele mooie aanwinst, ik vind de Peter Blake toch wel erg tof. Heb je zulke kleine polsen, want het lijkt gewoon een 41 mm model op de pols.
Leuke foto’s ook.

1 like

Wauw! Ik zou 'm persoonlijk wel op staal houden, vind 't echt een tof exemplaar :heart_eyes: enjoy!

1 like

Dit blijf ik toch een hele aantrekkelijke vinden hoor! Vaak oogt midsize wat te samengefrot, maar deze lijkt heel mooi in proportie te zijn :ok_hand:t2:

1 like

Deze staat sinds een tijdje bij mij op de radar, ik vind 'm erg mooi. Gaaf hoor, gefeliciteerd met je aanwinst! Mooie foto’s gemaakt ook :+1: Wens je er veel draagplezier van.

1 like

Heerlijk! Veel draagplezier!

1 like

Proficiat @AlexisB blijft een topper.
Ik heb recent ook één gekocht en draag hem liever dan mn nieuwere type met die glimmende golfplaatdial… rare hobby

2 likes

Dag Alexis,
Proficiat met de nieuwe Omega.
Prachtig uurwerk, ook met het lederen bandje erop :ok_hand:
Geniet ervan :grinning:
Wat is uw polsomtrek?

1 like

Nou, gelukkig dan dat dit geen verkoopstopic is! :grin:
Een diverse collectie is steeds fijn natuurlijk!

Dankjewel! Meestal als ik een diver op leer zet wissel ik wat snel terug naar staal. Bij deze uitzonderlijk niet!

Proficiat, hele goeie keuze, al zeg ik het zelf :smiley: Heb jij speling op de bezel bij de jouwe?

Een onverwachtse wending genomen maar op een andere manier toch goed gekomen, inderdaad!

Dank! Voor mijn polsen is er geen twijfel mogelijk wat betreft welke versie ik het liefste wou. Is samen met m’n SKX013 en de Squale 1515 medium Q nu de enige duikers in de collectie, al twijfel ik om de Squale te verkopen, krijgt te weinig draagtijd. Hulde aan horlogefabrikanten die duikers onder 39mm maken!

Dank! Speciaal voor jou even een touwtje bij genomen. Polsomtrek 16,2cm met een platte bovenkant. Ik kan dus wel weg met kleine horloges, ja :smiley:

Thanks! En ja, op staal vind ik 'm ook heel cool. Zal sowieso nog wat afwisselen worden :slight_smile: Enige dat ik nog zou overwegen is een clasp van een nieuwere SMP300 met micro adjustments. Maar dan ben ik weer €300 verder enkel al aan onderdelen als ik het goed voorheb…

Like voor het woord samengefrot :grin: En nee klopt, ik vind deze ook mooi in proportie. De 18mm bandaanzet helpt ook, iets wat ze pakweg bij de Tudor Black Bay 54 toch even ‘vergeten’ zijn…

Dank je! Ik kan hem enkel aanraden :slight_smile:

Thanks!! En ja, nieuwer is niet per se beter. Vaak integendeel :grin:

Bedankt! Polsomtrek zonet even gemeten, ik kom met de beproefde ‘touwtje rond de pols’ methode aan 16,2cm!

5 likes

Zwart (in dit geval vegan) leer staat ‘m anders ook goed!

4 likes

Top Horloge, zelf heb ik hem afgelopen jaar ook aangeschaft👌🏼 Veel plezier evan!!

Een iets geks dat me opviel toen ik het horloge reinigde, is dat er wat op en neer speling zit op de bezel. Je kan deze ‘indrukken’ naar beneden, dat maakt soms ook een licht klikkend geluid. > ik had exact hetzelfde, het idee dat er iets aan de bezel mankeerde maar als ik lees dat die van jou exact hetzelfde heeft ga ik ervanuit dat het ‘gewoon’ bij dit model hoort. Ook ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hetzelfde ervaren.

1 like

Gefeliciteerd, in mijn ogen 1 van de mooiste Omega-ontwerpen. En alhoewel ik alle versies van de Bond Seamaster heb gehad, vind ik dit toch echt vele malen mooier. Mijn 41mm versie :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heel nice​:ok_hand: om trots op te zijn. :muscle:

1 like