NA: Omega Seamaster Professional 300m Ceramic Co-Axial Black

Prachtig man, veel draagplezieršŸ¤Ÿ

1 like

Mooie aanwinst!
:+1:
Zelf heb ik spijt van de verkoop van mijn blauwe ceramic Seamsaster.
Komt ook terug al weet ik nog niet of het nu de zwarte of opnieuw een blauwe wordt en dit model of de 2018 versie.

1 like

Top klok en voor de twijfelaarsā€¦ er staat er nog een hele mooie in het blauwe gedeelte :wink:

6 likes

Heel erg mooi! Bedankt voor je fotoā€™s en het verhaal! Altijd leuk om iets te kopen wat verbonden is met een reis, zo geniet je dubbel :slight_smile:

1 like

Veel plezier van uw Seamaster!

1 like

Allereerst een leuk verhaal om te lezen! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Dit horloge begin ik steeds meer te waarderen, mooi hoor!

1 like

gefeliciteerd. mooie klok

1 like

Echt een mega gaaf horloge, vooral die inktzwarte wijzerplaat is om van te smullen. Enige horloge dat ik heb gehad maar toch nog eens zou willen kopen. Heb de mijne weggedaan om een ander horloge te bekostigen. Veel plezier van deze prachtige aanwinst, veel mooier ook dan die nieuwe.

1 like

Geniet ervan

1 like

Mooi setje!

image

3 likes

Leuk verhaal en een mooie aanwinst, maar ik ben zelf dan ook een beetje bevooroordeeld aangezien ik vorig jaar november via dit forum eenzelfde Seamaster 300m diver met zwarte dial heb aangeschaft. Ik geniet er nog elke dag van, een tijdloos design in mijn ogen. Ik wens jou ook veel draagplezier, maar dat gaat vast goed komen!!

1 like

Zeer mooie aanwinst! Van harte proficiat met je NA!!! Veel draag en kijkplezier met je Seamaster!

1 like

Mooie aanwinst! Lekkere combi zo met de Speedy!

1 like

Super

1 like

Dank allemaal voor de reacties! Ben zeer blij met het horloge :grin::+1:

En de lume :scream:

5 likes

Ook nog deze Omega Travel Pouch erbij gekregen :grin:

1 like

Prachtige set zeg, geniet er van!

1 like

Prachtige klok, goede keuze.
Groot deel van jouw bevindingen herken ik. Volgens mij hebben we 'm van de zelfde "dealer"
Veel plezier ermee, lekker afwisselen met die Speedy erbijā€¦ :sunglasses:

Grtz,

1 like