NA! Omega Seamaster Professional 300M

Beste HF’ers!

Nadat ik begin van het jaar mijn eerste Omega Seamaster (2531.8000) kocht bleef het toch kriebelen naar het nieuwste model. Mede door alle mooie foto’s in het Seamaster topic :see_no_evil:

Afgelopen donderdag was dan het moment om een prachtig exemplaar op te halen bij Jaap.

Hieronder wat foto’s van de oude en nieuwe samen

De nieuwe glasbodem in vergelijking met het zeepaardje

43 likes

Mooi! Maar… ga je ze nu allebei houden?

1 like

Mooie set zo! Geniet er van :sunglasses:

1 like

Erg mooi!

1 like

Nieuwe is indrukwekkend maar oude vind ik toch charmanter

6 likes

Nee de oude staat al in het blauwe gedeelte, maar kon niet wachten tot die verkocht was :yum:

2 likes

Ja vind ik ook wel, maar de nieuwe oogt gewoon weer lekker fris en geüpdatet

1 like

Fraai setje zo! Veel draagplezier :+1:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Check :slight_smile:
Vind de nieuwe een duidelijke upgrade. Veel frisser en meer wrist presence. Veel plezier er mee!

1 like

Congrats! Erg mooi!

1 like

Seamasters altijd goed, maar je nieuwe is prachtig, veel plezier er mee gewenst,

1 like

Mooi hoor! Zowel nieuw als oud is goed.

1 like

Heel mooi, veel plezier er mee.

1 like

Heel mooie NA! Leuk om de oude en de nieuwe side by side te zien. Ik kan die 1mm op het oog zo niet zien, merk je het verschil tijdens het dragen? Of zal de 1mm juist heel voelbaar zijn? Anyhow, grats!

1 like

Prachtig hoor, veel draagplezier!

Ik kan je na ruim een half jaar dragen vertellen dat het nog steeds even spannend is om er naar te kijken. De 50-shades-of-blue blijft boeien!!!

1 like

Hij lijkt wel wat groter om de pols, vooral omdat die ook iets dikker is. De lug afstand is bij beide 20mm.
En de nieuwe voelt een stukje zwaarder aan. Maar wel comfortabeler vanwege de micro afstelling wat de oude miste, dat vind ik misschien nog wel het grootste plus punt

1 like

Gefeliciteerd !
De oude heb ik ook en ook de chrono.
Maar de nieuwe is ook heel mooi inderdaad.

1 like

Schitterende aanwinst! Geniet er van!

1 like

Proficiat! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Heb net de oude bekeken. Ook nog erg mooi. Die kom je wel kwijt denk ik👌.

1 like