Gefeliciteerd !
Ja prachtig hè
Mooi hoor!
Geniet ervan!
Heel gaaf horloge. Dat wordt ervan genieten!
Prachtige aanwinst, veel draagplezier!
Met veel plezier gelezen😊 gefeliciteerd met deze pracht aanwinst🎉
Ziet er fantastisch uit, geniet ervan!
Heel erg mooi!
Geniet ervan.
Ik reageer niet zo snel op een NA , maar nu moet ik het toch even doen.
Wat ben ik jaloers zeg…
Niet alleen op je zeer mooie nieuwe horloge, maar ook op zo`n vrouw, en desondanks je (zeg maar) handicap doorzettingsvermogen.
Geniet er maar ten volle van het zij je gegund, en je weet het :hoe langer de omweg hoe beter het resultaat.
Wat een vrolijke verschijning. Ik word er gewoon blij van!
Gaaf hoor Dirk!!! Staat je echt goed!
Topfoto,topklok,topstory,topkeuze!
3e foto van onder
Enthousiasme en plezier knalt uit het verhaal.
Lekkere bijdrage!
Hier krijgt iedereen zin van.
ENJOY!
De mooiste seamaster die er is op dit moment! Geniet ervan!!
Naast boekjes e.d. vind ik bij dit horloge het plastic " verhuis" doosje nog het leukste👍.
Prachtige Seamaster hoor. Heel veel plezier er mee.
Haha , ja die schitterende houten kist zit er ook bij met witte omdoos en daar weer een kartonnen doos omheen .
En de drie garantiekaarten natuurlijk ( 5 jaar ) die samen met het horloge in dat plastic reisdoosje zaten .
De dealers krijgen de horloges en de dozen vaak apart aangeleverd .
Na verkoop zoeken ze alles bij elkaar en krijg je de set mee .
In deze boodschappentas die we daar meekregen ( kun je veilig mee over straat zonder dat iedereen ziet dat je net van de juwelier komt

Ik pak alles lekker langzaam uit ; is langer genieten

Bij het ophalen van mijn speedy had ik zelf al voorzien in een lidl big shopper tas. Ze stonden eerst appelig te kijken dat ik niet door de stad ging met een grote tas met de naam er op. Overigens andere zaak.
Geniet er van @flieger63.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Wat een gaaf exemplaar zo met de witte wijzerplaat. Degene met de zwarte wijzerplaat staat hoog op mijn verlanglijstje, maar als ik deze zo zie dan ga ik toch twijfelen