Na een HF sabbatical van bijna 2 jaar begon het een aantal maanden geleden een beetje te kriebelen.
Ik had mijn Nomos Tangomat weggestuurd voor een service en toen hij na 4 maanden uit Glashütte terugkram deed hij me eigenlijk niet zoveel meer.
Waar ik dacht: dan zal ik het horloge daarna vast weer vaak dragen, bleef hij toch langer in de la liggen. Na wat overwegingen hier en daar opnieuw met Ten2Two contact opgenomen (@superC) want daar kwam de Nomos oorspronkelijk vandaan.
Wat heen en weer ge-app en een druilerige autorit later ben ik in het bezit van een horloge voor de zomer (en met het huidige weerbeeld is waterdicht ook een pre )
Klassiek ontwerp met toch wat geinige details, zo vind ik de zwarte wijzers en het zwart rond de indices erg mooi. Daarnaast had ik niet zoveel met de stalen band van Omega, dus rubber (en op termijn NATO) is voor mij een stuk beter.
Maar eerlijk, als er een groene had gelegen was ik misschien daarvoor gegaan. Blauw of zwart deden me minder (maar misschien omdat ik die al vrij vaak gezien heb)
Proficiat! Gisteren een zwarte SMP hier langs zien komen op rubber en de witte dial doet het net zo goed op zwart rubber. Mooi horloge, veel draagplezier ervan!
Heel tof en lekker fris horloge in deze uitvoering. Inderdaad echt iets voor de zomer op een gebruinde huid. Nu nog even iets zoeken voor de resterende wintermaanden.