NA: Omega Seamaster wandklok

Op zoek naar een nieuwe wandklok voor in de woonkamer kwam ik deze originele Omega Seamaster wandklok op MP tegen. Mijn vriendin stemde toe en zodoende hangt deze wandklok bij ons in de woonkamer. Deze wandklok is door Omega verstrekt aan de AD’ers en expliciet niet bedoelt voor de verkoop. Mijn verkoper heeft deze via een veiling gekocht maar zijn vriendin vond de klok niet mooi :slight_smile: De klok heeft een mooi plekje gekregen en loopt als een zonnetje dankzij het Swiss Quartz uurwerk.

Nu de foto’s!

58 likes

Cool idee. Vind dit niet het meest mooie model wat er te krijgen is. Desalniettemin is dit leuk om te hebben hangen.

1 like

Heb hem al eens ergens zien hangen, ik vind hem best vet

2 likes

Wel geinig zo’n ding, maar ik zou hem liever om de pols hebben dan aan de muur.

1 like

Leuk toch:+1:

1 like

Wow leuk! :ok_hand:

1 like

Wordt met enige regelmaat aangeboden op de BVA veiling.

Mika

1 like

Ik vind dit soort klokken meestal erg kitsch, maar stiekem is deze best leuk voor in de mancave

3 likes

Hah deze uitvoering vind ik best leuk! Ik zou hem niet in de woonkamer hangen, maar gaaf is hij wel!

1 like

hier gaat het mis bij mij thuis :thinking:

4 likes

Mooi en goed dat er goedkeuring is.

1 like

Deze ook voorbij zien komen op MP! Meerdere malen getwijfelt maar niet de knoop kunnen doorhakken… heel erg gaaf!
Mocht je hem als nog ooit willen weg doen :wink:

1 like

niet per se mijn smaak maar zeker wel uniek!

1 like

Mooie nieuwe wandklok, veel plezier ermee! :+1::clap::+1:

De AR van het glas is wel niet wat je zou verwachten van Omega :wink:

1 like

Past goed op de blauwe muur!

1 like

Mijn beste,

“SCHITTEREND” in Hoofdletters!!
Zeer plezant om te aanschouwen!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf :sunglasses::+1:

1 like

Nice :+1:

Ziet er wel wat vreemd uit zo zonder bezel…

2 likes

Beetje groot voor om je pols of ??? :rofl::rofl::rofl:

1 like

Pas eens geboden op BVA maar te laat met tegenbod helaas. Mocht je er zat van zijn en hem willen verkopen doe me dan maar een PB :sunglasses: heb er wel een leuk bedrag voor over :blush:

1 like