Staat het volgende er ergens op vermeld?
Want die op mijn foto ziet er meer “the real deal” uit die bij het verhaal van het dealer netwerk hoort.
Maar, knappe wandklok, als de prijs geen honderden euro’s is, zou ik ook zo iets kopen.
Staat het volgende er ergens op vermeld?
Want die op mijn foto ziet er meer “the real deal” uit die bij het verhaal van het dealer netwerk hoort.
Maar, knappe wandklok, als de prijs geen honderden euro’s is, zou ik ook zo iets kopen.
Ik wil ook niet vervelend doen maar de klok die jij hebt kun je volgens mij op iedere straathoek in China en Aliexpress kopen. De klok die ik heb gekocht die zie ik zelden voorbijkomen op internet en als ik hem al zie voorbijkomen dan is een soortgelijke klok al jaren geleden uitverkocht…
De klok die ik heb gekocht is bijv. ook niet te koop via Etsy. Het sterkt mij ook vooral doordat het uurwerk als het ware heel mooi tikt vergeleken met andere wandklokken die ik eerder heb gehad…
Ik heb ook nooit gezegd dat de mijne origineel is lol
Deze is echt, end of.
https://www.worthpoint.com/worthopedia/omega-seamaster-wall-clock-classic-511521148
Heel gaaf!
Heel gaaf! Zoiets zou ik ook nog wel willen voor in mijn werkkamer
Nou dat denk ik niet. Er zijn idd veel kloons, maar niet van het model van de TS.
Anders houd ik me graag aanbevolen. Ik kan hem nergens vinden, en zoek al paar maanden ernaar
Mooie wandklok! Zou imo helemaal top zijn met een seconde wijzer maar hoe dan ook gefeliciteerd ermee.
Hahaa vet !!! Dacht dat hij helemaal geen lume zou hebben
Er wordt hierboven door sommige leden gesproken over " kloon " … met natuurlijk respect voor jou en je lieve vriendin van wie je dit krijgt voor je aankomende verjaardag ( alvast van harte) maar dit is gewoon een replica, nepper overal te koop op Chinese websites, bazaar in Beverwijk etc etc en ik dacht dat we hier op het forum net houden van Rolex, Omega etc neppers in welke vorm ook, of is dat nu opeens anders?
Hoe kom jij aan deze wijsheid?
We like facts here.
Fake, kloon of wat dan ook, feit is dat er allerlei onjuiste informatie op de wijzerplaat staat vermeld.
Leuk ding!
Hij was maar een clone….