NA: Omega Seamaster wandklok

Al enige tijd was ik op zoek naar een nieuwe wandklok en afgelopen week was het eindelijk raak via Marktplaats. Toen ik naar de advertentie keek zag ik dat deze binnen een dag al 14 hartjes had dus ik dacht dat ik te laat was…

Maargoed nooit geschoten is altijd mis en gelukkig zei de verkoper dat de klok nog te koop was en zijn richtprijs lag binnen mijn budget. Vandaag na een slapeloze nacht de klok binnengekregen en wat een beauty!

De achtergrond van deze wandklok is dat deze door Omega is verstrekt aan de AD’ers en niet bedoelt is voor de verkoop. Mijn vriendin heeft hem ook goedgekeurd omdat er bijna geen tikgeluid vandaan komt vanwege het Swiss Quartz uurwerk.

Genoeg gepraat tijd voor wat plaatjes:

En nu moet die weer terug in de doos omdat ik de klok van mijn vriendin krijg voor mijn verjaardag…

Als iemand er nog iets meer achtergrondinformatie over heeft dan hoor ik dat graag!

96 likes

Wajo zieke klok bro

Mooie wandklok, is goed naar details gekeken

Geweldig mooi cadeau alvast gefeliciteerd :ok_hand:

:+1:t3:gaaf ding! Had m ook gezien inderdaad, veel plezier ervan

Ik wil ook zo’n vriendin……die van mij doet me wat wanneer ik met zo’n klok kom aanzetten!

2 likes

Super gaaf!

Als de lume ook nog verlicht is… leuke aanwinst in ieder geval!

1 like

Mooi man :ok_hand:t4:

Mooie klok, apart dat ie nu weer in de doos moet.
( “Wat een leuke verassing!” )
Ik heb hier een stuk of 8 tikkende klokken staan :sweat_smile:

Dat is een hele gave aanwinst en al helemaal omdat hij geleverd is door Omega. Inplaats van de zoveelste niet Rolex geleverde Rolex wandklok.

2 likes

Nice!

Erg leuk :+1:

Wristshot!

2 likes

Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit is gewoon een kloon en echt niet door Omega uitgebracht. Er zijn veel van deze klokken zoals ook Rolex.

Kijk, komt ook van een dealer vandaan :crazy_face:

1 like

Wandklokken zijn meestal niet cool, maar deze wel :sunglasses:. Bijzonder leuk verjaardagscadeau

Nice find :ok_hand:

Ja! Wat een top ding! En alvast gefeliciteerd… moet je nog lang wachten voor je m ‘echt’ uit mag pakken?

Gave NA!! Dikke klok wel! (Heerlijk om eens te zeggen :sweat_smile:)

Waarom is die foto en uitleg “bewijs” dat het verhaal van TS niet waar kan zijn?
(Lees: bedoel dit als oprechte vraag en niet om je onderuit te schoffelen) :slight_smile:

1 like

Nou, laat ik het zo stellen, ik vermoed het, aangezien ik veel Omega kloon wandklokken tegen ben gekomen op Ebay. Wellicht dat deze wel bij een dealer heeft gehangen, dat zou zeker kunnen. Maar er zijn ook kloons van net als de Rolex versies.

1 like