NA: Omega Seamaster

Soms heb je van die momenten, dan valt alles samen. Twee jaar geleden voor het eerst een Omega Seamaster (zwarte met rubber band) om mogen hebben bij de juwelier, met de gedachten deze aan te kopen, tot dat de verkoper de versie in combinatie in zwart met goud liet zien: dat moest hem worden, maar op dat moment was die stap van € 2.000,- gewoon net te veel.

In de tijd erna vaak aan gedacht, maar het geld werd steeds in andere zaken en hobbies verbruikt :see_no_evil::sweat:
Wel natuurlijk goed alle verkoop kanalen in de gaten houden maar de perfecte match kwam maar niet. Tot afgelopen week…

Breitling wat ik had verkocht…
Middelen aanwezig…
En het belangrijkste: DE Seamaster zoals ik hem al twee jaar adoreer te koop op HF! Binnen een uur had de verkoper al twee berichten van mij, want stel je voor dat het eerste bericht niet is aangekomen😂

Nog proberen te onderhandelen, maar de sterke onderhandelingspositie had ik natuurlijk al weggegooid met mijn wanhopige berichtjes dat hij het horloge echt voor mij moest vasthouden😅

Uiteindelijk maakte dat ook niet uit, ‘s avonds meteen een ritje van 2 uur maken naar @Petteflet waar ik hartelijk ontvangen werd. Nog nooit heb ik zo graag geld overgemaakt als deze avond, als een kind zo blij! Ik weet zeker dat ik er langer van ga genieten dan de vorige eigenaar heeft gedaan!

@Petteflet nogmaals dank voor je fijne ontvangst en eerlijke manier van zaken doen!

Veel foto’s heb ik niet, maar daar is ze dan:

92 likes

Echt een mooie! Gefeliciteerd

Prachtig, gefeliciteerd!

Echt een prachtig horloge :star_struck:

Veel draagplezier :+1:

Mooi hoor, veel plezier ermee…

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Proficiat met deze schitterende Seamaster :+1:t2:

Poeh, mooi hoor. :ok_hand:

Mooie aanwinst! En interessante Browning op de achtergrond, gaaf van jou?

Schitterende Seamaster :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

Ja, das m’n B725 sporter inderdaad

Mooie en goede keuze :+1:t2: kan er over mee praten :blush:

Ook een leuke hobby :thinking::smirk:

van harte met je nieuwe aanwinst, erg mooi en je ziet ze niet heel vaak voorbij komen … veel plezier ermee :+1::+1:

Gaaf hoor! Leuk ook zo snel doorgepakt en vol lof😃

Gaaf, erg mooi exemplaar!

Prachtige seamaster, veel plezier ermee!

Gefeliciteerd geniet ervan! Zeer aantrekkelijke combi. Mooie forumdeal ook.

Prachtige Seamaster! Veel draagplezier gewenst :ok_hand: