Dit is in mijn ogen een van de mooiste horloges, ik begrijp de keuze!
Van harte gefeliciteerd met je aanwinst
Eens, daarnaast koop ik ze niet met de gedachte ze ooit te verkopen dus schrijf ze meteen volledig af. De eerste krassen doen echter altijd pijn!
Staat je fantastisch! Congrats
Naar de sportschool gaan en je polsen groeien als kool😎
Seamaster staat jou prima👌
Gefeliciteerd! Heerlijk en schitterend horloge.
Hier ook de blauwe terug gekocht een paar maanden nadat ik mijn zwarte verkocht had. Ik bleek hem als daily toch te missen.
Gefeliciteerd!
Mooie seamaster, gefeliciteerd…
Gaaf hoor deze Seamaster. Blijft een tof horloge. Bij mij spookt de groene variant al enige tijd door het hoofd.
Mooi verhaal en een mooi horloge. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, schitterend horloge ! Staat ook op mijn lijst als eventuele toekomstige NA
Vorige jaar een speedmaster racing gekocht in New York 40 mm ivm dunne polsen,dus twijfel alleen omtrent de maat…
gefeliciteerd, altijd goed een Omega
draag hem met plezier
Gewoon doen.
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze prachtige Omega!?
Draag hem in goede gezondheid.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! De omega seamasters zeker int blauw blijven gewoon magisch
Gefeliciteerd met deze mooie Seamaster. Veel plezier ermee.
Proficiat, mooie seamaster.
Veel draagplezier!!
hahaha, mijn vriendin wordt er gek van dat ik sinds de NA mijn binnenkomst aankondig met “dundedun dun dun dun dundedun dun dun dun dundedun dun dun dun dundedun dun dun dun deDON Do do do”
Oh en mezelf telkens introduceren met <Achternaam, Volledige naam> schijnt ook te vervelen
Gefeliciteerd.
Voor mij de mooiste variant! (Heb hem zelf ook )
Gefeliciteerd met je nieuwe Seamaster! Leuk verhaal erbij ook.
Heel simpel. Zorgen dat je niet constant met de band tegen je bureau aanbotst, afdoen tijdens huishouden/klussen etc. en op een zachte doek leggen in plaats van klakkeloos op een tafel.
Ik heb mijn Seamaster (generatie 2010) 8 jaar dagelijks gedragen en verkocht in nieuwstaat met 0 krassen. Horloge dat ik nu twee jaar dagelijks draag (Longines Hydroconquest) is ook nog geheel smetteloos.