NA Omega Seamaster

Gefeliciteerd met je aankoop, tijdloos
Welkom bij de club :wink:

Ziet er goed uit!

Fantastisch man gefeliciteerd heb zelf ook een seamaster 300 de laatste maar deze blijft toch wel erg mooi hoor.

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd met deze mooie Seamaster en leuk dat hij uit je geboortejaar komt. Wens je er natuurlijk de komende 30 jaar veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:.

Zelf ben ik tot op heden ook van nieuwe horloges, maar toch begint er iets te kriebelen om vintage aan te gaan schaffen, moet dan wel een service gehad hebben. Zelf sleutelen aan een horloge begin ik niet aan, blijft er niets van over :wink:

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Dit model heeft me altijd aangesproken, al vind ik de orginele band minder passen. Hij oogt wat lomp doordat de band niet smaller toeloopt naar de sluiting. Hierdoor heb ik er nooit een serieuze zoektocht naar gedaan totdat ik laatst een foto tegen kwam van de grotere broer (42mm) van de midsize (36mm) met een prachtige niet- orginele band. In mijn ogen echt een voltreffer. Sinds dien ben ik toch maar eens gaan oriënteren naar een mooi exemplaar… Uncle Seiko maakt namelijk ook banden die op de 36mm versie passen🤗

Een oudje gefeliciteerd!

Dank voor je reactie.
Ook ik twijfelde aan de band. Ik ken de 42mm variant en had de midsize versie nog niet in het echt gezien dus het was even spannend hoe deze om de pols zou vallen.

Ik geef eerlijk toe dat de band en de sluiting onverwacht mooi zijn.

Mocht je de 36mm variant aanschaffen zou ik de originele band in eerste instantie zeker een kans geven.

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier ermee!

Mooi man, gefeliciteerd :clinking_glasses:
Prins William, Joe Biden en DJ Sven :+1:

1 like

Gefeliciteerd met dit gave horloge! :star_struck:

Prachtige aanwinst, en nog wel uit je geboortejaar.
Dat wordt hopelijk een blijvertje.
Veel draagplezier gewenst

Omega altijd mooi, veel draagplezier :wink:

Majesteit (oh excuus, ik dacht even dat je William was) wat een prachtige NA. Felicitaties.

Dat snap ik. Mooi hoor :ok_hand::ok_hand::ok_hand: