Met grote blijheid presenteer ik mijn nieuwe aanwinst. Deze heerlijke Omega duiker!
De zoektocht naar het voor mij ultieme horloge heeft nu (veel eerder dan verwacht) geleidt naar deze prachtige Omega.
Ik heb al veel horloges in bezit gehad maar toch altijd met een schuin oog gekeken naar Omega. Maar zoals voor velen was deze toen nog buiten mijn bereik.
Mijn laatste aankoop was een Tudor BB58. Met de Tudor dacht ik mezelf voor een hele lange tijd tevreden te hebben gesteld. Maar helaas heeft deze het schip ook alweer verlaten. Een Omega zat in mijn hoofd en die moest er nu maar eens gaan komen.
Zeker door de leuke plaatsjes van de Omega van @Ipa1968 waarvoor dank…
De Tudor heb ik kort geleden verkocht aan @paddingtonwatches. Laat hij nu bij het ophalen precies dit model Omega, ook in het zwart, om de pols hebben op rubber. Uiteraard even gepast en toen wist ik helemaal zeker dat dit mijn volgende horloge moest worden. De zoektocht was gestart. Ik wilde graag een full-set en dan met minstens de stalen band.
Al jaren heb ik contact met @Brambo. Ik wist dat hij dit horloge ook in bezit had. Deze heeft hij zichtzelf, zoals hij hier al eens heeft laten vallen cadeau gedaan toen hij is gestopt met werken en verhuist is naar Spanje. Hij blijkt het horloge daar eigenlijk niet te dragen dus de onderhandeling was begonnen en we kwamen al heel snel tot een deal. Het betreft een full-set met alle dozen, als nieuw, en zowel met de stalen als rubberen band.
Of het toeval ermee speelt vloog er 2 dagen later een kennis richting Nederland en heb ik deze daar de volgende dag al op kunnen komen halen.
Soms kan het snel gaan en lijkt het alsof het zo heeft moeten zijn.
Ook hier nog even dank aan @Brambo voor wederom de goede zorgen!
Voelt voor mij, na helaas een periode met wat slecht bericht, als een heerlijke overwinning.
Mensen geniet van elke dag zolang het kan en wacht niet te lang met keuzes maken.
Voor nu ga ik hem met deze temperaturen op de heerlijke rubberen band dragen.
Ik zeg proost!