NA. Omega SMP 300

Ik zou hier natuurlijk een heel verhaal kunnen gaan schrijven over het METAS-gecertificeerd Co-Axial Master Chronometer Calibre 8912 uurwerk en de keramische lunette-inzet.
Het mooie gedecoreerde uurwerk en de met laser gegraveerde golven op de witte keramische wijzerplaat
De prachtige afwerking en daarbij een heel verhaal over de heerlijke verstelbare sluiting. Bla bla bla :stuck_out_tongue:
Maar dat heeft toch geen nut, jullie horloge liefhebbers weten dat allemaal al.
Daarom doe ik dat maar niet en plaats alleen maar even wat foto’s die ik net met mijn mobiel heb gemaakt.

123 likes

Heerlijk! De Omega die ik ook jaren wil maar de trekker maar telkens niet kan overhalen.

Komt deze naast de 58? Die zal dan veel minder draagtijd krijgen vermoed ik :slight_smile:

2 likes

Nee helaas niet, de 58 ingeruild op deze Omega .
Maar wie weet in de toekomst komt er nog weer een Tudor bij .

3 likes

Ja ik snap je keuze wel, is toch wel een soort van upgrade uiteindelijk. Veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst! :+1:

1 like

Bedankt :grinning:

1 like

Mooi hoor, prachtige wijzerplaat. Veel plezier gewenst! :+1:t2:

1 like

Van harte Dan. Ik had deze eerlijk gezegd niet aan jou gelinkt. Hoewel het een prachtig horloge is. Veel draagplezier.

1 like

Bedankt @Colnago @Retep :+1:

1 like

Heel gave uitvoering! Ik vind dit nog steeds een horloge met een heel eigen smoel.
Prachtig! En Omega is natuurlijk gewoon top!
Geniet er van! :grin:

2 likes

Mooi man :ok_hand:

Leuk dat je hem hebt gekocht. Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe die je bevalt ten opzichte van de BB58. Ik vond de Seamaster zelf veel meer horloge. :ok_hand:

2 likes

Heerlijk horloge! Van harte met deze NA. Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Mooi hoor @pasd ! Vergeet de vraag in het andere topic, ik zag dat de 58 eruit is gegaan :grin: veel plezier ermee!

1 like

Gaaf hoor met die witte wijzerplaat :heart_eyes::ok_hand:

1 like

Prachtig Dan, mooier kan haast niet😊, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Prachtige aanwinst hoor! Heel veel draagplezier gewenst!

2 likes

Prachtige aanwinst deze Seamaster! Van harte en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Prachtig horloge Dan, werkelijk waar.
Veel plezier ermee

Cool ding man! Gefeliciteerd!