Ga ik zeker doen
geniet van deze mooie tijd
proficiat, veel draagplezier!
Zoals ik het laast ook al zei tegen je, prachtige Seamaster en nu lekker genieten!
Hoe omschrijf je deze Seamaster tov de Tudor Black Bay, dan heb ik het met name over de afwerking/comfort/kwaliteitverhouding
Afwerking bij Tudor is ook echt prima , comfort van de Omega is ondanks dat deze groter en iets dikker is echt stukken beter.
Komt ook echt door de stalen band met die fijnverstelling. Wat zit deze band heerlijk zeg ,hoewel ik de band wat betreft styling mooier vindt van de Tudor .
Kwaliteit van de SMP is echt wel hoger , plus 1 sec p 4 dagen . En ook hoe het uurwerk is afgewerkt . Bij de Tudor zie je daar natuurlijk niets van . Is bij een duiker natuurlijk ook niet echt noodzakelijk maar wel heel mooi om zo eens naar te kijken .
Mooi ding hè, geniet er van
Echt een topper dit! Zou zeker een rubberen band erbij nemen. Die uncle seiko band lijkt mij ook nog leuk om te proberen.
Super veel draagplezier
Die lumen zijn ook fenominaal Herkende de foto
Top om te horen man👍
Master Chronometer is echt superieur van Omega! Dat het horloge eerst aan 8 testen moet worden onderworpen voordat het pas naar de AD mag gaan👌
Klopt idd, vind het ook een grote toegevoegde waarde om het hart van de Omega in werking te zien en dat is bij tudor en rolex helaas niet het geval…
Misschien even een kleine correctie voor jou, je geeft aan dat je het 8912 uurwerk erin heb zitten maar ik zie toch op jou foto een 8800 uurwerk? beide topuurwerken, ben blij dat je zo positief bent over de Seamaster. Bij mij is hetzelfde geval, zit nog steeds in de honeymoon fase😛
klopt helemaal , Had voor de aanschaf veel gelezen en filmpjes gekeken over Omega en dus ook over de verschillende uurwerken. Weet ook niet waarom dat nummer is blijven hangen
Kijk dan naar die lume, skeleton hands, open case back, dial… Toch een pracht horloge, enjoy
Dat zei ik
Mooie aanwinst Dan, deze Omega.
Veel draagplezier toegewenst met de NA.
Er zijn 3 modellen met het 8912 uurwerk zo uit mijn hoofd. Voor de aanschaf van de Ploprof heb ik mijn er ook heel goed in verdiept😉
● Omega Ploprof Titanium 1200m
● Omega Planet Ocean Ultra Deep 6000m
● Omega Seamaster 300(nieuwste model)
Heb wel een klein vermoeden…je hebt te vaak in mijn topic gekeken
nee niet de 300M maar de seamaster 300 heeft de 8912
Je hebt gelijk👍
ik snap de verwarring
Idd, daarom had ik al tussen haakjes het nieuwste model erbij gezet dacht dat de meeste het dan wel wisten, maar nogmaals scherp van jou.
Hahaha , ja en dan maak ik zo’n topic aan in de nachtdienst dan ben ik toch al niet zo fris
Bedankt @johngo