NA Omega SMP 300m 25.31.80

Gister was het dan zover, hét Bond, James Bond horloge werd bezorgt. Ik was er al een tijdje naar opzoek en greep begin dit jaar net naast het prachtige exemplaar dat @Cal219 te koop had hier op HF. Het heeft me wat surftijd gekost maar 1,5week geleden was het raak. van Hell Juweliers uit Apeldoorn had er een te koop. Op de foto’s zag het horloge er prachtig (maar wellicht iets te ‘gestyled’) uit, dus nam ik contact op om wat meer informatie te krijgen. Het bleek dat hij naar Omega is geweest voor een revisie zowel optisch als voor het uurwerk 2 maanden terug. Ik had wat voorwaarden voor mezelf gesteld: Het horloge moest uit de jaren 90 komen deze is van ‘99 en verkocht in ‘00. De SMP moest zo eerlijk mogelijk zijn, doch in goede staat. Hij is door de 1st eigenaar weer ingeruild bij de juwelier, en de staat spreekt voor zich als je de foto bekijkt. Het moest een full-set zijn. De mooiste bijkomstigheid is dat hij verkocht is op de geboortedatum van onze zoon, waar vind je zoiets…?! Ik heb 2 horloge’s laten gaan voor de aankoop van de SMP een Seamaster F300hz en een UG Polerouter Geneve. Genoeg gepraat hierbij enkele foto’s;


Rest mij alleen nog deze set te kopen;
image

Voor mijn Speedy heb ik de Lego Apollo 11 set gekocht en nu de Aston DB5 voor de SMP, is dat een ding Lego en horloges… :thinking:

BTW: @Cal219 dank voor het meedenken en kijken in mijn zoektocht! :+1:

Geniet van een hopelijk lang én zonnig weekend,
Rick

50 likes

Mooi voor je!!! Veel Seamasterplezier!!!

1 like

Mooi detail! Nooit meer wegdoen dus. En tzt overdragen aan je zoon, liefst met een warme hand.

Maar eerst, zelf nog veel draagplezier!

1 like

Ik krijg nooit genoeg van foto’s van de Seamaster. Wat een mooi horloge. :+1:

1 like

Graag gedaan Rik, hij is prachtig!

Prima keuze bij van Hell en de datum is natuurlijk een unieke PLUS!

Veel en lang plezier er mee.

Groet,
Cees

Heel mooi Rick!
Van harte gefeliciteerd met de prachtige aanwinst :grinning:

Je krijgt de groeten van z’n broertje :fist_right::fist_left:

(P.S. een NATO staat ‘m ook erg goed vind ik)

2 likes

Mooi verhaal met die geboortedatum :muscle:
De DB5 is ook leuk om in elkaar te zetten.

1 like

Ja gaaf man, tof horloge.
Draagt mega lekker en ziet er altijd goed uit.

Mooie aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Wat een geweldige aankoop! Fantastisch formaat en design. Een klassieker in de wording :sunglasses:

1 like

Mooi horloge, ook in combinatie met de speedmaster. Gefeliciteerd met je aanwinst! :+1:

1 like

Heel mooi! Ik heb ook zoiets…

1 like

Mooi, klassieker! :+1:

Veel plezier met deze aankoop

1 like

Prachtig! Ik mis mijn ex nog wel eens

1 like

Gefeliciteerd! Mooie ‘vintage’ in nieuwstaat………
Lego DB was laatst in de aanbieding bij Ibood.

1 like

1 Probleempje: De speedmaster staat ook al op zijn geboortedatum… :man_facepalming:

1 like

:fist_right:t2::fist_left:t2: Thnx! Vind ik ook, maar eens op de Omega webshop gaan rondneuzen​:wink:

Helemaal top, veel plezier ermee. :+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Heb jij de set al? Ben benieuwd heb al wat reviews gezien, zitten leuke functies in het model. Vond de vorm eerst wat minder, maar maak die vloeiende lijnen van een DB5 maar eens na!

Mooi man! Is dit de 36mm?