NA: Omega SMP 300m Sedna 🟡

Bedankt @Phoenix.bas. Het is ook gewoon een schitterend horloge.

Thanks @TonD. :+1: Mijn pols is slechts 16,5cm maar wel redelijk plat. Dat zal een van de redenen zijn waardoor hij mij nog wel past. De lug-to-lug is 49 of 50mm, dus dat valt nog mee. Maar qua hele uitstraling in combinatie met de dikte is het geen klein horloge.
Je moet hem echt zelf eens passen denk ik! :smile:

2 likes

Heel gaaf…van harte. Wat mij betreft de mooiste uitvoering. :ok_hand:

Het is meer van de pols vorm afhankelijk… Ik heb grotere polsen dan Patrick, maar ronder… Patrick kleiner, maar platter… Vond hem Patrick beter passen! Ik heb 18,5/19cm pols.

2 likes

Absoluut een prachtige aanwinst. Ik wens je er veel draagplezier van! :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst! Ziet er goed uit! Er is een hoop veranderd in je collectie! :sunglasses: :+1:

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge

1 like

Van drie Seiko’s naar een two tone Omega. :grin:

1 like

Thanks allebei! Zelf passen is inderdaad de enige juiste methode om er achter te komen, maar dit geeft een beetje een beeld wat er van te verwachten :+1:

2 likes

Leuk verhaal en een mooi horloge!
Geniet er van.

1 like

Leuk schrijfsel over hoe je bij deze versie van de smp uitgekomen bent.
Veel draagplezier toegewenst met je NA!

1 like

Zeer zeer gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Lekker hoor. Één opmerking: hoezo drink jij brand bier :nauseated_face: Anyway, veel plezier van je NA!

2 likes

Potver wat een mooi ding. Die dikke opgelegde indexen zijn zo gaaf.

1 like

Noem maar iets wat ik niet drink? :grin: :beers:

3 likes

Ja dat is echt mega hè! Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik het horloge voor het eerst in het echt zag bij S&C. Het straalt wel wat uit. :ok_hand:

1 like

Vind het mooier dan een Rolex… :+1:

2 likes

Prachtig horloge, beleef er zelf ook veel plezier aan. De rubberen strap is top, maar een perlon achtige band kan dit horloge ook goed hebben. Geniet ervan! :beers:

3 likes

Superleuke NA. En sowieso een heel tof horloge. Genieten!

3 likes

Mooie veelzijdige aanwinst. Van harte!

1 like

Dude.

1 like