Ik heb mijn NA al een keer deze week in het Wat dragen wij… draadje laten zien maar het horloge verdient een eigen NA topic imo.
Mijn nieuwe Omega SMP-c dus. Dit model is hier niet onbekend en behoeft volgens mij geen verdere introductie.
Al een tijdje op het oog (net als vele andere modellen ;)). Bij het bekijken van horloge collectie foto’s op het internet sprong dit model telkens voor mij er uit. Het werd dus tijd om deze toe te voegen.
Begin deze week kwam het pakketje binnen. Wat een prachthorloge! Veel horloges gehad maar zelden zo onder de indruk geweest van een model.
Een heerlijke dressy duiker met vele gezichten. Mooi afgewerkt, prachtige inktzwarte plaat en het horloge zit goed om mijn pols.
Wat een beroerde timing. Nu weet ik zeker dat ik er één wil.
Diepzwart is erg gaaf. Proficiat met je aanwinst. Dat wij deze maar vaak mogen aanschouwen.
Geweldig mooi horloge. Vooral die prachtige diepzwarte wijzerplaat. Heb de mijne alleen wel afgelopen week verkocht en zojuist mijn nieuwe aanwinst opgehaald
Damn, hij blijft mooi! Heb hem net als Harm ook geofferd voor een hoger doel. Toch altijd weer twijfel, toch misschien nog een keer terugkopen? Zwart-blauw? Aagh!