NA: Omega SMP-c

Ik heb mijn NA al een keer deze week in het Wat dragen wij… draadje laten zien maar het horloge verdient een eigen NA topic imo.

Mijn nieuwe Omega SMP-c dus. Dit model is hier niet onbekend en behoeft volgens mij geen verdere introductie.
Al een tijdje op het oog (net als vele andere modellen ;)). Bij het bekijken van horloge collectie foto’s op het internet sprong dit model telkens voor mij er uit. Het werd dus tijd om deze toe te voegen.
Begin deze week kwam het pakketje binnen. Wat een prachthorloge! Veel horloges gehad maar zelden zo onder de indruk geweest van een model.
Een heerlijke dressy duiker met vele gezichten. Mooi afgewerkt, prachtige inktzwarte plaat en het horloge zit goed om mijn pols.

De foto’s

De vele gezichten

43 likes

Prachtig exemplaar…en ook super foto’s! :thumbsup:

1 like

Wat een beroerde timing. Nu weet ik zeker dat ik er één wil.
Diepzwart is erg gaaf. Proficiat met je aanwinst. Dat wij deze maar vaak mogen aanschouwen.

2 likes

Ja heel mooi, zou verboden moeten worden om zo’n prachtig horloge te laten zien op het forum :unamused: :wink: nu moet ik er ook een.

1 like

waanzinnig mooi en schitterende foto’s

ik ga er ook maar eentje halen denk ik

samen even shoppen, dan krijgen we vast extra korting @SwedishChef :wink:

2 likes

Geweldig mooi horloge. Vooral die prachtige diepzwarte wijzerplaat. Heb de mijne alleen wel afgelopen week verkocht en zojuist mijn nieuwe aanwinst opgehaald :grin:

2 likes

Jij hebt wel goede connecties met de dealer uit het Gooi, toch? Lijkt mij een prima plan. Mijn bonus wordt pas april uitgekeerd, maar dat terzijde.

Erg mooi en inderdaad uitzonderlijke foto’s. Lijkt wel of er geen glas in zit. Erg gaaf dus gefeliciteerd!

1 like

Lekker hoor! Geniet ervan!

1 like

Horloge en foto’s zijn prachtig.

1 like

Damn, hij blijft mooi! Heb hem net als Harm ook geofferd voor een hoger doel. Toch altijd weer twijfel, toch misschien nog een keer terugkopen? Zwart-blauw? Aagh!

2 likes

Mijn beste,

Fantastisch!!
Wat een Topper!!
Ik wens je derhalve veel draagplezier met deze gelouterde verworvenheid.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Prachtig! :thumbsup:

1 like

Erg mooi! Goeie foto’s ook. Normaal gesproken doen de foto’s dit horloge geen recht aan, maar deze foto’s zeer zeker wel!

1 like

Geweldig horloge !!!
Proficiat en veel plezier ermee :grinning::+1:

1 like

Gefeliciteerd…goede aankoop!
Groeten van het blauwe broertje.

3 likes

Super aanwinst en erg mooie fotos!
Denk toch wel een van de mooiste SMP’s die zwart ceramische!

3 likes

Erg fraai en staat bij mij ook nog op de wanted list.

Veel draagplezier!

1 like

Groetjes van zijn nog zwartere broertje.

Mika

2 likes

Prachtig!!

1 like