NA: Omega SMPc Blauw

Prachtig! Goed dat je er nog een hebt kunnen vinden. :+1:t3:

1 like

Begrijp ik volkomen! @Wannawatch

@Oom_Piet , gaan ze zo snel ‘opraken’ nieuw denk je? Blij ben ik in ieder geval wel! :smile:

1 like

Gefeliciteerd, Ik heb deze sinds een paar weken ook in mijn bezit kunnen nemen echt een prachtige klok. En ik kan je ook heel goed volgen dat je bang bent om zo’n splinternieuw krasvrij horloge te dragen, ik ben ook altijd super voorzichtig met die van mij :smile:

2 likes

Congratz! Hij is inderdaad echt schitterend, buiten in het daglicht lijkt het een heel ander horloge dan binnen weer. En ja, de stickers zijn eraf, behalve die op de clasp. Die blijft nog even haha!

2 likes

Niet doen :sunglasses::

4 likes

Hij staat je top ! Veel plezier ermee ! Een omega icoon :heart_eyes:

1 like

Super cool. Sinds kort zijn zwarte broertje in bezit en kan fantastisch genieten van de understated dial. Helemaal clean behalve wat tekst. Diep diep zwart (in jouw geval blauw). En superhelder glas. En dat contrasterende rood in de secondewijzer en tekst geeft het net zoveel extra dat het niet saai wordt. Gefeliciteerd met je aanwinst en geniet er van!

2 likes

Gefeliciteerd! Geweldige keuze natuurlijk. De groeten van mijn ceramic.


Wellicht heel raar maar zit ook steeds naar de zwarte uitvoering te kijken, leuk duo of toch teveel van hetzelfde? Dat dilemma.

2 likes

Dit

3 likes

Nice! Gefeliciteerd!

1 like

@willemC heeft een bijna hagelnieuwe van mij gekocht. Hij zit nu alweer te twijfelen om hem te verkopen…

Takel hem nu het nog kan :joy:

3 likes

Helemaal mee eens! En het gecoate glas is echt super!! Ook Veel plezier met de jouwe!

Groeten terug :smile:
Raar; nope :stuck_out_tongue: ik heb er zelf ook over gedacht, gewoon omdat zwart net wat vaker kan, maar blauw o zo mooi is… maar helaas is de geld boom uit bloei de komende tijd :sweat_smile:

Mooi @Rubennnv! Van harte! Wat een mooie collectie heb je nu al :ok_hand:t2:

2 likes

Mooi, mooi, geniet van je aankoop, :+1:

1 like

Thanks @Nathalie1 !
Ik doe mijn best :smile:

1 like

Erg mooi! En die box maakt het helemaal af. Daar zou ik persoonlijk ook erg blij van worden.

1 like