NA: Omega SMPc Blauw

Jaaa, daar is die dan! Wat een helse uren waren het vandaag vanaf 11:22u tot en met net.
UPS had het pakket vanmorgen bezorgd nadat ik net 20minuutjrs van huis weg was.

Toch wel getwijfeld voor lange tijd wat het ging worden. Tudor weg, DJ in? Tudor houden, SMP erbij. Of toch die Breitling Colt, of toch een Perer Blake 2254.
Na lang nadenken, en uiteraard een erg mooie deal, is het toch een nieuwe Seamaster Ceramic geworden in het blauw. Het verschil tussen nieuwprijs en een jong gebruikt exemplaar was het voor mij uiteindelijk toch wel wat extra’s waard om hem in de stickers thuis te krijgen. En wat ben ik blij dat ik daar ook voor heb gekozen!
Gisteren en vanmorgen ‘deed het me niet zo veel’ had ik het idee, en kreeg ik zelfs lichte twijfel of ik we de ‘goede’ keuze had gemaakt qua aankoop. Zodra ik een bezorg bevestiging ontving vanuit thuis wist ik het zeker, ik heb de juiste keuze gemaakt! Ik kon haast niet wachten, en met tegenzin toch nog maar naar het laatste college gegaan


Eenmaal thuis gekomen lag er een enorme bubbelfolie bal met 7 meter ‘fragile’ tape omwikkeld. Eenmaal door de dikke lagen bubbelfolie heen kwam er een kartonnen doos uit, ook Omega, grappig.

Daarin zat de witte omdoos met daarin de welbekende houten Omega box, en toen begon het toch wel spannend te worden.


De box opzich is al een plaatje als je het mij vraagt, totaal geen functie of meerwaarde wanneer je het horloge draagt en de doos in een donkere lade wegstopt, maar altijd een leuk hebbedingetje.

Eenmaal de doos open gemaakt, wist ik niet hoe snel ik het horloge eruit moest halen om te bewonderen en vast te houden.

Wauw, kortweg wauw!

Wat een gaaf horloge, en wat een mooie kleur blauw. Van licht, naar donker, naar zo goed als zwart. De wijzerplaat en ceramische insert spelen fantastisch met het licht.
De bracelet, tja ieder zijn mening. Ik ben er weg van en vind hem naast super comfortabel ook nog eens erg mooi uitzien.
Oke, genoeg geneuzel en nu wat foto’s!

Hier is iemand hartstikke blij en kan de week niet meer stuk. Straks op mijn gemak eens alle stickers eraf halen en de bracelet op maat maken. Daar ben ik nu nog te enthousiast voor en ik heb liever nog geen beschadigde bracelet schroefjes op dag 1.

Thanks for watching!

62 likes

Prachtig! Deze wil ik ook zooooooo graag
geniet er van!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze glorieuze aanwinst!!
Een “ICOON” in Hoofdletters!!
Ik wens je er dan ook een kwalitatief hoogwaardige tijd mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Cool! Proficiat, geniet er van

1 like

Prachtaanwinst, zeker ook helemaal nieuw in de doos heeft toch wat extra’s. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Mooi, veel plezier ermee!

1 like

Geweldige aanwinst, veel draagplezier :+1:

Blijft gaaf en de nieuwe idem. Misschien toch een plekkie maken eind vh jaar in de horlogedoos. Geniet ervan!

1 like

Prachtig! Ik wil er ook een in het zwart, maar nu ga ik twijfelen


1 like

Prachtig prachtig prachtig. :+1::heart_eyes:

1 like

Wat een pracht !!!

1 like

Gefeliciteerd met de blauwe zeeparel en veel plezier er mee!

1 like

Thanks allemaal!! Straks rustig op maat maken en dan komen betere foto’s :+1: :grinning:

@Vinner doen! Zult er geen spijt van krijgen al zeg ik het zelf :smile:

@Number4 , inderdaad dat extra beetje wel waard, achteraf nu al helemaal!

@tpnvdb lastig inderdaad, beide heel mooi. Naast mijn speedy reduced was blauw de betere optie voor mij.

2 likes

Prachtig. Veel draagplezier.

1 like

Gaaf hoor!:+1:
Geniet ervan.

1 like

Heel mooi

1 like

Altijd leuk zo’n uitpaktopic en gefeliciteerd met deze uiterst fraaie aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Geniet ervan.:+1:

1 like

Gaat zeker goedkomen heren! Ben erg blij met de aankoop, alleen nog wat bang om heb te dragen :sweat_smile:
Bracelet is zonder krassen op maar gemaakt zo net.
Wat een plaatje zeg!

4 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst! :ok_hand: Ik heb dezelfde en ben er uitermate tevreden over.

1 like