NA Omega SMPc Midsize

Toppertje hè :wink:

Gefeliciteerd!!

4 likes

Gefeliciteerd met deze mooie SMP en natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Leuk ook die Cartier naast je SMP :smiley:.
Grappig hoe je aanvankelijk dacht dat duikers op elkaar lijken, is alsof ik mijn vrouw hoor. Maar juist bij de duikers gaan het om die kleine verschillen, je moet ze willen zien :wink:.

Als je zoals je zelf al zegt dunnen polsen hebt dan valt het ook niet op dat het een midsize is. Maar ook dat zegt niets natuurlijk, hoeveel zijn er wel niet met knoepers van een pols die gewoon een horloge van 36mm dragen. :wink:

1 like

Ik heb je foto’s bekeken toen ik aan het onderzoeken was! Zeker top :laughing:

1 like

:smiley:

Was hij nog makkelijk en voor een fatsoenlijke prijs te krijgen?

1 like

Per abuis bericht verwijderd…

Nog een keer dan: komt van @WristCandy en over de prijs mag mijn vrouw nooit iets te weten komen :wink:

3 likes

Gefeliciteerd Jorgen met je prachtige NA. Leuk duo heb je nu :+1:t2:

1 like

Mooi :+1:t2: gefeliciteerd!

1 like

Een prachtige aanwinst in een perfecte maat voor je pols.

1 like

Dank allen! En dan denk je na zo’n nieuwe aankoop steeds, zo nu ben ik wel even klaar… smh

Die mooie van @WristCandy? Is mijn ex :smiley:, prachtig horloge! Veel plezier ermee!

2 likes

Zo is dat :heavy_check_mark::sunglasses:

2 likes

Goed voor gezorgd hoor!

1 like

Erg mooi! En mooi maatje!

1 like

Had nog even getwijfeld over de 41mm maar volgens mij de juiste keus gemaakt. Thanks!

Maat op de pols is perfect. Ben mezelf ook aan het oriënteren op een SMP en twijfel ook nog over welke maat het beste zou passen. Weet je zo toevallig jouw pols omtrek? Ik heb zelf met 16,5cm vrij smalle polsen.

1 like

Erg mooi deze SMPc, zonder golfjes maakt het nog fraaier👍🏻. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Mooi!

1 like

Mijn pols is volgens mij 16cm ongeveer.

1 like

Check. Eén van de mooiste configuraties. Chapeau. Ik word ook gek van teveel golfjes op de plaat.

Dat verzamelingetje verkeerd in uitstekende staat! :+1:

Veel plezier er mee.

1 like

Top horloge!

1 like