Na de eerste aanschaf van een Santos Ronde was het hek van de dam, en ging de zoektocht gelijk weer door naar de volgende. De moeilijke tweede?
Hoewel ik aanvankelijk duikers allemaal op elkaar vond lijken en de appeal niet helemaal begreep, kruipt het bloed zoals zo vaak waar het niet gaan kan en werd het… toch een duiker. Maar wel een hele mooie, al zeg ik het zelf. De midsize SMP met de keramische bezel, maar zonder de golfjes op de plaat. Klein maar fijn, en precies goed voor mijn dunne polsen IMHO.
Blijft kijken naar alle details.
State of the collection.
117 likes
TagEd
2 november 2022 om 10:01
2
Da’s een mooie aanwinst! Gefeliciteerd!
1 like
Dat is een mooie en niks te klein hoor Gefeliciteerd met de aanwinst
2 likes
Jdb
2 november 2022 om 10:05
4
Dat is zeker een mooie maat en een horloge met prachtige details, hij staat je goed!
1 like
Gefeliciteerd!!
Heel mooi horloge en een fraaie toevoeging aan je collectie.
Geniet ervan!
1 like
De SMPc speelt in mijn optiek het mooiste met het licht van alle Seamasters, mooi hoe je dat hebt vastgelegd. Proficiat!
Als je doorgaat met ‘duikers’ dan wordt je helemaal enthousiast van de kleinste verschillen dus bereid je maar vast voor
2 likes
HFB
2 november 2022 om 10:29
9
Heel mooie Seamaster. Staat je goed. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!
1 like
Gefeliciteerd met de NA, echt een kanjer
1 like
Jurtz
2 november 2022 om 10:56
11
Prachtig horloge en wat een mooi formaat! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van.
1 like
DanielM
2 november 2022 om 10:56
12
Wat gaaf! Ik wist helemaal niet dat ze deze nog in Midsize maakte. Geniet er van
2 likes
Doen ze helaas ook niet meer, dit is het vorige model, toen de fullsize versie ook nog 41mm was.
Prachtig! Echt een mooie maat voor de slankere pols. Echt jammer dat Omega geen midsize meer heeft in de Seamaster collectie. Geniet ervan
3 likes
Heel tof horloge, midsize is erg prettig formaatje!
Veel draag plezier gewenst
1 like
Fijne collectie! Fraai plaatje, die laatste van de reeks. Veel draagplezier!
1 like
Mooie SMP! Gefeliciteerd, geniet ervan!
1 like