Wat een ongelooflijk mooie aanwinst. Geniet er van.
Toen ik hem opensloeg was ik echt verrast over hoe gedetailleerd alles beschreven wordt inderdaad. Wat een monnikenwerk moet dat geweest zijn. Mochten meerdere horloge-lijnen dit type naslagwerk hebben, het zou vintage een pak aantrekkelijker maken.
Bedankt om het verschil in kastmakers duidelijk te maken. Al vaak gezien in filmpjes maar ik vond het nooit duidelijk.
Wat leuk die verschillende details. Kicken als alles klopt!
Zou het kunnen dat een vader het horloge kocht in 67 en de naam en geboortedatum van zijn dochter liet graveren. Beetje zoals sommige vaders nu met een tattoo vereeuwigen?
Ik zou het gewoon laten staan eerlijk gezegd.
Doet er niet toe. Heel veel plezier met deze prachtige aanwinst. Volgende een vintage ultraman?
Ik heb eigenlijk maar één woord nodig voor deze NA en jouw introductie van dit ontzettend fraaie kleinood en dat is: WOW … gewoon WOW.
Veel draagplezier!
Is inderdaad een ontzettend fraai standaardwerk!
Ik blader er regelmatig doorheen en heb er zelf ook al eens aandacht aan gegeven, samen met het (plaatjes)boek “A Moonwatch Story”: Klik.
Pracht aanwinst hoewel ik eigenlijk de vorm van de uur en minuutwijzers niet trek, maar dat ben ik
Mooie detail foto’s ook en ik snap je enthousiasme. Genieton…
Wat een schitterende Speedmaster! En jouw verslag mag gerust een Perfect Naslagwerk genoemd worden. Dankjewel voor het delen van je kennis, de foto’s en het tonen van je Speedmaster. Chapeau!
Allereerst van harte gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Veel draagplezier toegewenst. Ik ga vanavond ook rustig de tijd nemen om je verhaal te lezen met de bijbehorende fotos, want die mogen er ook zijn zeg. Bedankt voor het delen.
Wat een schitterend verhaal. Helemaal gelezen.
Ik ben zwaar onder de indruk hoe je alles in detail verteld.
Ik wens je een fantastische tijd met dit eveneens fantastische horloge. Het enthousiasme straalt ervan af!!!
Hele verhaal gelezen wat een kennis . Het uurwerk ook in zeer goede staat , op de schroefjes geen krasje …
Gefeliciteerd met dit uitzonderlijk mooi horloge !