11
Maar hoe kunnen we het je kwalijk nemen met de reversed panda die al jouw aandacht opeist.
Bedankt allen ![]()
Een hele prestatie als het over een Speedy gaat ![]()
Ik snap m even niet J. Je bedoelt de ST1 die al jouw aandacht opeist?
![]()
Trouwens, volgens mij was ik heel snel met een reactie. ![]()
Ps. Wie heeft er nog een ST1 in nette staat liggen? ![]()
Gefeliciteerd met deze aanwinst
. Fijn dat je de historie ervan ook met ons deelt, dat geeft (mij) net dat extra in de waardering van zo’n uniek horloge. Veel draagplezier gewenst.
Leuk om te lezen dat de lasteraar het naar z’n zin heeft tussen de Speedmaster liefhebbers. Natuurlijk heeft hij al een tijdje terug een campagne gevoerd voor de Sedna gold Speedy, maar dat was toch geen blijvertje. Genieten van de nieuwe panda lukt wel aardig zo te zien, en af en toe laat hij zelfs z’n Rolex er voor thuis.
ST1 is een mooie look-a-like variant van de nieuwe panda. Een beetje meer ingetogen, maar dat wil je dan ook wanneer je daar voor gaat. Sjiel vroeg zich al af of dat een beetje opschiet, maar zo te lezen staat die nog hoog op de lijst!
Zonder dit prachtige NA topic te willen bezoedelen.
Iets met “buy the seller” en “het moet op z’n plaats vallen zonder te forceren”.
Maar misschien dat drh nog een mooie Speedy Pulsation voor mij kan vinden, die lust ik ook wel.
Zo’n mooie pulsation -69 willen we allemaal wel. Daar zou ik zelfs m’n moderne Ed White op inruilen, dan maar een 861!
Helemaal mee eens, niet forceren, de jackpot valt vanzelf wel.
PRACHTIG!! Heerlijk om te zien ook hoe een groot liefhebber jij bent! Gefeliciteerd en hoop hem hier geregeld voorbij te zien komen ![]()
![]()
Geniet ervan gefeliciteerd, prachtige foto’s ![]()
Prachtig!
Ik vind het altijd zo leuk als mensen tijd en moeite stoppen om een mooie NA te schrijven, goed verhaal, leuke feitjes, dito foto’s. Oh had in al gefeliciteerd gezegd? Van harte met deze unieke en mooie speedmaster ![]()
Erg mooi en uniek!
Geweldig horloge, de eer gehad om met de GTG in rotterdam hem om de pols te kunnen slingeren. Nu met deze complete set echt fantastisch! Knap dat je dat voor elkaar heb gekregen.
Geniet er nog meer van!
Ik had het al gezegd: heerlijk !
Leuk na topic met de foto’s, lekker in detail, wat we graag hebbend ! ![]()
![]()