NA: Omega Speedmaster 145.022 69ST

Dag zeer gewaardeerde leden van HF,

Vorige week was het de Tudor Black Bay die de weg moest ruimen voor deze beauty. Een verkoper uit Duitsland had op Chrono24 een Speedmaster gezet onder referentienummer 145.022. Bijna goed, de step dial had die gemist en die rare cijfers na de 145.022 waren hem niet opgevallen. Vraagprijs ook erg netjes.
Ik heb hem na even wachten op de post binnen en hij is werkelijk prachtig, ik wilde graag een Speedmaster met step dial dus deze kwam precies op het goede moment. Heb er een mooie band van Ko opgezet, een erg goede combi als je het mij vraagt.

Oordeelt u zelf!

Met vriendelijke groet,
Robert

28 likes

Prachtig horloge
ze blijven mooi zeker met deze step dail
heel veel plezier er van

1 like

Heel gaaf!
Veel plezier ervan

1 like

Heel gaaf, staat ook mijn wishlist. Veel draagplezier.

1 like

Prachtig horloge! Ik vind m op zwart leer mooier, maar deze band kan ie zeker goed hebben. Veel plezier ermee :thumbsup:.

1 like

Fantastische aanwinst! Merk dat het halve forum zo een beetje hem ineens aan het kopen is of hem al gekocht heeft. Kan ook omdat ik er zelf graag aan de collectie wil toevoegen na mijn geplande verhuizing.

In ieder geval proficiat!

1 like

Mooi klokje gefeliciteerd

1 like

Jeej steeds meer Speedies hier, blijven toppers :blush:

Veel draagplezier!

1 like

Wat een beauty. Zodra er bij mij ene komt sowieso ook met deze band

1 like

Top klok Robert :ok_hand:t3:

Veel plezier ervan!!

1 like

Zeer mooie Speedy, enjoy!

1 like

Mijn beste,

ZĂ©Ă©r fraai.:+1:
Ik wens je vele aangename momenten met deze icoon voor om de pols.:watch:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Geweldig!

1 like

Speedy is en blijft een mooie klok. Die step dial maakt hem voor mij net ff specialer. Have fun with it :+1:.

1 like

Schitterend! Gefeliciteerd.

1 like

Tijdloos mooi, vooral door die verdiepingen in de wijzerplaat, heel veel plezier ermee.

1 like

Heel erg mooi!!! Ik hoop hem ook op een dag te mogen verwelkomen!

1 like

Mooie combi :+1:t3::wink:

1 like

Mooi hoor, fantastische wijzerplaat! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Grt. Marco

1 like

Prachtig horloge!

Maar ehhh met “step dail” bedoel je dat de wijzerplaat bij de chrono wijzertjes verlaagd is?

1 like