NA: Omega Speedmaster 3210.50.00

Mission accomplished. Al ‘tig’ keer een Reduced gehad en telkens afgehaakt vanwege de 39mm (de 3210 is 40mm en net iets dikker maar het maakt voldoende verschil vreemd genoeg) getwijfeld over een blauwe 3212.80 en een bij een andere 3210 afgehaakt vanwege krassen op het saffier. Nu dan eindelijk, full set en volgens mij in NOS staat, niet een bijster bijzondere Speedmaster maar ik ben er blij mee, de Omega Speedmaster 3210.50.00.
Met +6 en 272 op de timegrapher kan ik ook wel even vooruit.

Hier wat beeldmateriaal.

43 likes

Hele toffe versie! Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd !
Ja blijft een mooi horloge!

1 like

Goed bezig. De aanhouder/volhouder wint.

1 like

Mooi ding, fijne plaat zo!

1 like

Fraaie reduced, mooi formaat en echt een strak exemplaar :+1: veel draagplezier!

1 like

Dank allemaal, hoewel ik een 19cm pols heb draagt deze niet te klein en uiterst comfortabel.

Mooi horloge! Een fijner uurwerk ook als de Reduced heeft. Heel veel draagplezier! :smile: :+1:

1 like

Dank en eens, deze 1164 als gemodificeerde 7750 met rhodium finish is prettiger en eenvoudiger in onderhoud dan de piggy-back chrono van de Reduced.

1 like

Mooi :ok_hand: Veel draagplezier :+1:

1 like

Schitterend!:+1:
Gefeliciteerd en draag hem met veel plezier!

1 like

Mooi hoor.

1 like

Topnotch

1 like

Mooi hoor! Echt “flawless”. Mooie plaat ook.

Amplitude kan wel beter voor een 7750; die zakt ook nog in met de chrono aan, of verticaal gehouden. Houd een service de komende paar jaar in gedachten. En dat hoeft echt niet perse bij mij, ik heb wel adresjes voor je. :slight_smile: :+1:

2 likes

heel mooi, proficiat.

1 like

Prachtige aankoop. Gefeliciteerd!

1 like

Thanks Peter, tegen die tijd meld ik me :+1:t3:

En dank aan allen hier boven voor de leuke reacties!

1 like

Mooie speedmaster! Keer wat anders, leuk.

1 like

Pracht klok, veel plezier ermee!

1 like

Prachtig!

1 like