NA: Omega Speedmaster 3510.50.00 (reduced)

Stond al een lange tijd op de lijst, maar sinds gister eindelijk in mijn bezit!
Hij stond al een hele tijd op de lijst, maar omdat ik er gezien mijn budget andere horloges voor zou moeten verkopen en ik twijfelde over een ‘one watch’ (of nou ja, 2 of 3), steeds niet van gekomen.
Vorige week de knoop doorgehakt en in één week drie klokjes verkocht: Steinhart Nav-B chrono, Timefactors Speedbird en Bulova Moonwatch (om de smaak al een beetje te pakken te krijgen :wink:).
Vrij snel gegaan, dus vrijdagmiddag had ik het budget om op zoek te gaan naar een Reduced speedy.

Wat ik heel mooi vind is als de uurmarkeringen al wat patina beginnen te krijgen (ze worden wat geler i.p.v. het originele wit), dus dat was wel een erg grote wens. Daarnaast wilde ik een uitvoering waar de minuten in cijfers afgebeeld staan, in tegenstelling tot een aantal nieuwere speedy’s. De originele doos/boekjes waren voor mij geen must, zolang de service historie maar bekend was.

Na wat zoeken en hulp via het forum, uiteindelijk een mooie 3510.50.00 via Marktplaats gevonden. En wat denk je, precies met mijn wensen EN doos en boekjes! Ik moest er wel voor naar Zeeland rijden (1:30 uur), maar dat had ik er graag voor over. Na een erg leuk gesprek kon ik de auto instappen met deze mooie Omega om de pols!

Ik heb hem gekocht inclusief originele doos, omdoos, warranty card en servicehistorie. Hij is in 1997 bij Siebel in Den Haag gekocht. Altijd leuk om zulke info toch wel te hebben. :wink:

Ik ben er erg blij mee en ik merk dat hij voor mij echt fijner zit dan de Moonwatch met zijn 42mm. ‘Gelukkig’ was die toch nog een grote stap te ver qua budget.

Deze blijft absoluut in de collectie en het idee van een ‘one watch’ begint al steeds meer te wennen! :slight_smile:

Bedankt voor jullie aandacht, hierbij wat pics!

55 likes

Heel gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Mooi!

1 like

Mooi hoor

1 like

Heel mooi exemplaar !!!
Veel plezier ermee.

1 like

Gaaf, wil ik tzt ook hebben.
Liever nog de Professional Moonwatch with goddamn hesalite, maar die zijn wel zo achterlijk duur.

1 like

Proficiat met een mooie aanwinst!
En uren in de auto zitten om een horloge op te halen, dat hoort erbij natuurlijk!

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst veel plezier ermee en de groetjes van zijn broer uit 2017.

2 likes

Thanks allemaal!
@Farfal snel ook op zoek naar zo’n strap, staat goed!!

Blijft altijd een mooi horloge, geniet ervan​:+1::smile:

1 like

Hoewel mijn vriendin mij verboden heeft dit woord nog langer te gebruiken, doe ik het toch: TOF! Je enthousiasme is ook tof (doe ik het weer)

1 like

Benader Ko eens daar komt deze ook vandaan.

1 like

@Schoen haha, bedankt voor je toffe reactie! :sunglasses:
@Farfal ga ik doen bedankt!

1 like

Wat een prachtig horloge zeg!

Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee! :relaxed:

1 like

Heel mooi! Deze maat staat prachtig rond jouw pols!

En zoals @sirksael al zegt; het uren in de auto zitten om een klokje op te halen hoort ook wel weer bij de charme van de hobby!

Heel veel plezier ervan!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een gedegen aankoop!!
Ik wens je dan ook energieke momenten met deze prachtige Omega.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Mooi horloge en mooi dat je je doel bereikt hebt. Veel geld hebben en kopen wat je wilt is mooi, maar sparen/flipperen geeft denk ik meer voldoening. Gefeliciteerd met “The One Watch”. :thumbsup:

1 like

Mooi hoor, ook gehad, net iets te klein voor mij. Veel plezier er mee!

1 like

Proficiat en veel plezier ermee :+1:

1 like