NA: Omega Speedmaster 38mm Orbis

Prachtige aanwinst en een heerlijk geschreven NA topic. Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Wat een heerlijke NA topic om te lezen Nathalieā€¦dank. :+1: En wat een mooie frisse Speedy. Heel erg leuk dat blauw en de ovale subdials. En Orbis is een prachtig initiatief om hiermee te steunen.

Al met alā€¦een kloppend geheel wat mij betreft.

Geniet er vanā€¦:ok_hand:

3 likes

Mooi hoor!!!
Speedy is voor mij pas mooi met kleur!!!
Leuke kleuren; Welke nato past erbij :thinking:!!??

1 like

Fraaie stoere klatser! Daar komt mijn Micah voor uit bad!

5 likes

Mooi, mooi, mooi, van harte gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!:+1:

1 like

Mijn beste,

Chapeau, met deze begeerlijke creatie!!
Ik wens je er een eindeloze tijd mee. :watch:

En voor straks: ā€œBuona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Een genot om te lezen, een genot om naar te kijken. En hij (of moet ik zeggen zij) is je van harte gegund @Nathalie1, maar dat weet je :bear:

2 likes

100 punten Nathalie. :clap:
Erg leuk verhaal ook. Kende deze nog niet en nu wel. Geniet ervan!

3 likes

Leuke review, gefeliciteerd met deze aanwinst. Ik zag deze laatst in etalage toen ik bij de juwelier aan het wachten was. Mooi horloge, afwerking/kwaliteit straalt ervan af. Beertje achterop vind ik heel gaaf, op de secondewijzer ehā€¦ zou ik even aan moeten wennen :slight_smile: Ik heb zelf een 40mm Speedy, en vind dat al best fors (een pro is echt te groot voor me) 38mm is een mooi maatje, pas imho ook goed bij het uurwerk, gezien de chrono layout.

Veel plezier ervan!

1 like

Lekkere klok zeg! Enjoy!

1 like

Mooi hoor, geniet er van!

2 likes

Mooi ge- en beschreven NA! Lugs die de pols knuffelenšŸ˜„. Mooie maat ook, niet alleen voor een vrouw, zou ik zelf ook overwegen.

1 like

Pracht horloge met een warme gedachte :bear: Heel veel draag plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst.

1 like

Ach, dat roep ik al jaren maar toch blijft een klassiek zwarte reduced op mijn lijstje staan :wink:

Die subdials moet ik wel even aan wennen maar dat teddy beertje maakt een hoop goed (en ik ben doorgaans geen fan van cartoon figuren op horloges) maar hier is het subtiel uitgevoerd :+1:t3:

Veel draagplezier!

1 like

Geniet er van Nathalie :ok_hand:

1 like

Onwijs tof! Mooie klok!!van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee gewenst. Leuk van dat beertje dat wist ik niet :sunglasses::+1:

1 like

Bijzondere aanwinst! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Van harte met deze aanwinst. Staat je super
Ik wens je alle goeds toe met dit sieraad

Vr grtn

3 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

1 like