NA Omega Speedmaster 42mm

Hallo mede liefhebbers na lang wikken en wegen vandaag toch de keuze gemaakt voor deze nieuwe aanwinst. Lang getwijfeld tussen de Speedmaster, Seamaster en Tudor BB toch gekozen voor deze mooie 42mm Hexalite Speedmaster. Helaas hadden ze geen stalen band op voorraad, maar uiteindelijk toch een mooie deal kunnen maken waarbij over 4-6 weken de stalen band ook word geleverd dus heb ik een mooie full set met een extra band erbij.

107 likes

Super mooi! Ik twijfel tussen dezelfde horloges, met de IWC spitfire er nog bij. Deze staat je goed! Veel draagplezier.

Mooie NA! Gefeliciteerd! :smiley:

Ps. Ik draag hem ook met liefde. :grin:

5 likes

Nice! Gefeliciteerd

Mijn beste,

Mijn complimenten voor deze sportieve tijdwaarnemer.
Ziet er magnifiek uit!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Blijft tof. Van harte!

Helemaal top, veel draagplezier gewenst met deze kanjer :ok_hand:

Mooi zeg, gefeliciteert

Gefeliciteerd met je NA, een beauty.

Gefeliciteerd met de keuze en uiteraard met de klassieker als NA

Je kon geen betere keus maken.

Prachtige klassieker! Leuk dat je nu nog een extra band erbij hebt, je zal nog vaak wisselen denk ik!

Gefeliciteerd! Een Speedy is altijd een mooie keuze. :ok_hand:

Hele mooie aanwinst! Fijn dat de verkopende partij met je meedacht en een mooie deal maakte met een stalen band. Zo heb je straks twee erg mooie banden voor je Speedy!

Geniet ervan en draag hem in goede gezondheid.

Groetjes van zijn broertje!

5 likes

Gele goede keuze. Gefeliciteerd! Tijdloos design.

Met een Hesalite Speedy zit je altijd goed. Gefeliciteerd ermee!

Mooie NA, gefeliciteerd ermee. :ok_hand:

Gefeliciteerd! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er blij mee bent. Hier bevalt hij ook ontzettend. Het veruit meest gedragen horloge laatste weken.

Een uitstekende keuze. Kan niet anders zeggen.
Maar ja, ik ben dan ook bevooroordeeld. Heb er zelf een.
Heel veel plezier ervan. Ik kan uit ervaring zeggen, dat dat gaat lukken. :slight_smile:

Altijd mooi, gefeliciteerd