NA: Omega Speedmaster ‘57

Na een behoorlijke poos gezocht te hebben en er een aantal horloges voor verkocht te hebben, eindelijk om de pols!

Blijkbaar komt deze gebruikt niet vaak voorbij, bovendien op zoekertjes hier en bij onze Oosterburen geen respons. Uiteindelijk bij TSWISST in Duitsland gevonden.

Ik heb m nu sinds vanochtend om de pols en wat een prachtige verschijning. Daarnaast voor mij ook het ideale horloge: 41,5mm, automaat, dubbele chrono en saffier. De fraaie plaat met knipoog naar vervlogen tijden en subtiele, verdekte vouwsluiting maken het helemaal af.

Na dit praatje nu het plaatje:

Binnenkort betere foto’s. Daarom nu voor de beeldvorming nog een betere van het net:

51 likes

Heel mooi !
Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!

1 like

Mooie aanwinst; geniet er van!! :+1:

1 like

Enjoy

1 like

Proficiat!!!

Echt een heel mooi horloges en weer eens wat anders dan de moonwatch!
:ok_hand::ok_hand:

:beers:

1 like

Een van de weinige mooie speedmasters.

Vooral die lugs zijn erg mooi in vergelijking met de lelijke lugs van de speedmaster pro.
Ook het uurwerk is natuurlijk heel fraai, en door de 2 subdials is de plaat mooi in balans.

1 like

Dat is een fraaie! Van harte gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst! :ok_hand:

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel mooi! Veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi! Veel plezier ermee! :clap:

1 like

Nice one Sir!!

1 like

Heel mooi :ok_hand:

1 like

Prachtig!

1 like

Ja hoor. Geweldige aanwinst. Wat een prachtig horloge met stalen bezel en matte plaat.
Het is dat ik al een speedmaster in bezit heb , anders zou deze het zo maar kunnen worden.
:+1:

1 like

Erg mooi :ok_hand:geniet van dit exemplaar.

1 like

Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Een magnifiek horloge van een befaamd horlogehuis!!
Ik wens je er een meesterlijke tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtige klok, enjoy!

1 like

Heel mooi, geniet ervan.

1 like