NA: Omega Speedmaster '57

Ziet er tof uit! Hoe draagt zo’n geheel glazen achterkant?

Mijn beste,

Wat een magnifieke verworvenheid!!
Fantastisch hoor!!
Ik wens je derhalve vele aangename momenten met deze gelouterde Speedmaster!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

mooi horloge , heb er ook naar gekeken maar wat je zegt , te veel geld

Werkelijk schitterend!

Echt een underrated versie vind ik, prachtig! Stond er best lang eentje op UF, deze toevallig?

Zo dat is een mooie upgrade! 44mm toch?
Veel draagplezier!

Bijzonder mooi!

Best prettig eigenlijk. Ik merk niet zo veel verschil, enkel wat lichter en minder koud.

Die heb ik ook gezien, maar dat is deze niet!

Dank je, persoonlijk vind ik het ook een upgrade idd. Het horloge lijkt groter, maar is toch ‘slechts’ 41,5mm.

Wat een knaller dit zeg!! Geweldig mooi die blauwe sunburst plaat en/met die rode wijzeraccenten. Ik heb deze ook al meerdere x kwijlend bekeken bij Van Baal in de vitrine.

Wat mij tegenhoudt is de prijs en diameter. Ik kan me vergissen maar Omega geeft toch ruim 44 mm. op (wat te groot is voor mijn pols)?

Veel draagplezier!

Grt. Marco

Prijs kan ik niet voor je beoordelen, maar de diameter is toch echt 41,5mm. Zie ook:

https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/speedmaster-57/omega-co-axial-chronograph-415-mm/33112425103001/

1 like

Mijn fout, idd. 41,5 mm. Ben in de war met die andere knallers, DSOTM en GSOTM…

Als ik vragen mag, wat is de max. hoogte/dikte op de pols?

Edit: Chrono24 is mijn vriend, 16,6 mm. is het antwoord…GGGGGRRRRR te dik voor die pols van mij…

Grt. Marco

Zeer fraai! De chique van de blauwe sunburst icm de twee subdials en de rode chronograafwijzers die hem iets sportiefs mee geven.

Heel erg mooi, van harte gefeliciteerd met deze knaller!

Een beste klok, gefeliciteerd!

Die '57 is een zeer knap uurwerk! Verkoop die Broad Arrow maar snel :laughing:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!!

Mooi zeg. Proficiat!

Schitterende mooie aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

Heel mooi.