NA Omega Speedmaster APOLLO 17 45TH Anniversary LE

Heel mooi! Vind deze nog mooier dan het “klassieke” uiterlijk van de speedmaster!
Veel plezier ermee

Prachtig! Gefeliciteerd!

Welk’ een schone Omega
zie ik daar, zonder blabla,

Is het nu de vorm, of jaloezie
die ik in mijn eigen ogen zie,

Ja, voor de spiegel zag ik toen deze
ik dacht, die moet de mijne wezen,

Zonder omhaal, zeg ik thans, 'avec value’
lang zal Omega leven, tot het uurtje ‘U’.

You’re a poet and didn’t know it :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Thank you, Daffie. :wink: Of kan ook ‘Daffied’?! :yum:

1 like

Met alle respect voor fotoos en fotograaf is het blauw op deze fotoos wat verder van de werkelijkheid. Te veel van een of ander filter misschien. In ieder geval op mijn beeldscherm. Wat mij betreft wel blij mee dat ie iets minder fel is (natuurlijk doet lichtval iets, maar niet zo veel verschil als hier)

5 likes

Ik vind deze in het echt (ontzettend) veel mooier dan op de renders/persfoto’s. Staat hoog op m’n lijstje.

Tja, hier gaan we niet helemaal uitkomen vrees ik, ik weet niet hoe de kleur er op jouw scherm uitziet en jij niet hoe het er op de mijne uitziet :sweat_smile:
Op mijn monitor hier is het blauw van jouw foto’s bijna zwart…

Maakt niet uit; als het horloge voor jou de juiste kleur heeft is het perfect toch. :+1:

Precies. Das het nadeel van ongecallibreerde schermen. Vandaar even de foto van beide tegelijk. Allebei happy! :ok_hand:

2 likes

Geweldig horloge met een geweldig verhaal!

Mooi,mooi…veel draagplezier, :+1:

Hele mooie en onderscheidende speedmaster.

Ik vind de kleur in het echt in ieder geval veeeel mooier dan die op de foto. Meer understated en minder in-your-face blauw.

:ok_hand:

Prachtig!

agree!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

Veel draagplezier toegewenst.

Erg mooi!!

Enjoy!! Mooie uitvoering!

Ik kende deze zelf niet. Ik moet tegenwoordig al zoeken achter een etalage met Omega’s, vroeger had elke degelijke horlogewinkel een dealership, nu moet je al naar een grote stad. :angry:
Neemt niet weg, zeer knap horloge. :grin:

Hele mooie Omega, geniet ervan :grinning: