NA: Omega Speedmaster Apollo XI

Geachte forum bewoners, nog niet zo heel lang geleden heb ik mezelf voorgesteld waarbij ik aangaf dat ik ooit ooit ooit eens een echte speedmaster zou willen. Jullie hebben meer wijsheid in deze hobby en voorspelde al dat die Speedy niet meer lang zou gaan duren… Ik denk dat het hardop uitspreken (uittypen?) door mij het idee ook een beetje bevestigde.

Al langere tijd was ik vooral een beetje dromend over chrono24 aan het struinen, zoekend naar de perfecte Speedmaster… Hesalite, dat was ultiem, maarja, die display cover op de saffier versie, dat was ook heel begeerlijk. Verder niets bij denkend, het was namelijk gewoon dromen.

En toen was ik vorige week met een vintage Omega bij mijn lokale Omega dealer en in de wachttijd mocht ik wel even een paar Speedmasters bekijken en dragen en ja… dit was het ultieme horloge ooit…

Nogmaals dromend over chrono struinend zag ik hem, in Nederland te koop, hesalite MET saffier display caseback, gewoon perfect!

En laat ik nou in maart een grote meilpaal op het werk bereiken die herinnerd mag worden, alle redenen waren er om gewoon contact op te nemen met de verkoper en tot een hele mooie acceptabele prijs te komen voor mijn droom horloge! En vandaag heb ik hem in ontvangst genomen!

Om de meilpaal in maart toch meer memorabel te maken lever ik het horloge nu in bij mijn vader met de opdracht hem op die dag aan me te overhandigen, wat kijk ik ernaar uit!

91 likes

Gaaf hoor! Veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je NA Maarten. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

You are one of many! :rofl:

Congratz en geniet van deze NA!

1 like

Erg mooi gefeliciteerd!

1 like

Hele mooie speedmaster, proficiat!!:watch:

1 like

Topper! Gefeliciteerd :champagne:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Nog heel even geduld… :crazy_face:

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst!

1 like

Een hele mooie Speedmaster! Leuk dat je er een speciale en persoonlijke gelegenheid van maakt. Laat je het ons weten wanneer je vader hem aan jou overhandigd?

1 like

Prachtig! Alvast gefeliciteerd! En mooi dat je in maart pas echt mag genieten van deze Speedy. Uitgesteld plezier maakt het genot straks nog groter.

2 likes

Pffff en nu nog wachten, wel een prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden eind maart! Net als komende zomer, wanneer ik een tripje naar Parijs heb gepland waar ik langs Jean Rousseau wil gaan om er nog een mooi extra bandje voor uit te zoeken! :grin:

Mooi, geniet ervan!!!

1 like

Van harte , erg mooi :+1::+1:

1 like

Een Speedmaster blijft vaak een droom. Jij hebt je droom waargemaakt, gefeliciteerd!

1 like

Erg mooie Speedmaster. Veel plezier ermee (straks).

1 like

Tophorloge! Nog even geduld en draag hem straks met veel plezier

1 like

Gefeliciteerd, hele mooie Speedmaster! :ok_hand:

1 like