Gefeliciteerd met deze mooie Speedmaster en wat goed en uitgebreid beschreven.
Bedankt Sjiel
![]()
Sorry dat ik een belabberde foto heb moeten gebruiken voor deze post. Was ook echt niet te doen op dat moment. En zeker doen in het Speedmaster Only topic. ![]()
Zou die dan ook meteen hier delen zodat hier dan een propere foto zichtbaar is van jou horloge die als inspiratie heeft gedient voor mij.
Ah dat wist ik niet, thanks for sharing.
Gaat helemaal goed komen ![]()
Wie weet bij een volgende GTG of anders een keer in de omgeving een bakkie ergens doen.
Hartelijk dank ![]()
Vet! Gefeliciteerd
Mooie aanwinst ![]()
Gefeliciteerd met deze NA, ik heb de afgevallen broad arrow en ven daar zeer over te spreken door oa wat je zegt het blauw kan zoveel tinten aan nemen.
Bedankt ![]()
Dank je. Inderdaad, echt bizar hoe dat blauw speelt met licht. Geniet van je 3551.20.00 ![]()
Daar kan ik (helaas) over meepraten en daarom is het des te mooier om het leven leuker te maken en af en toe te vieren met een mooie aankoop zoals deze! Gefeliciteerd en mooi uiteengezet ![]()
Hij staat ook mooi in de 2007 catalogus:
mooie aanwinst,
draag hem met plezier
Fantastische Speedmaster trio heb jij nu, indrukwekkend. Verrassende doch mooie keuze heb jij gemaakt. Longines read, maar onderhoudend en leerzaam. Complimenten ook voor de foto’s. Oprecht gefeliciteerd met deze geweldige NA
Bedankt J, helemaal mee eens en leuk die catalogus foto
Bedankt voor de mooie woorden en leuk dat je het helemaal gelezen hebt. ![]()
Een Longines staat ook nog op mijn lijstje ![]()
Ontzettend classy. Niks meer, niks minder. Zou zelf nooit een witte plaat nemen, omdat alle witte platen die ik heb voor mij onleesbaar zijn, maar het is wel zo, zo knap.
Mooi verhaal, mooie foto’s en een nog mooiere Speedy om van te genieten ![]()
![]()
!
Leuk verhaal, weer wat geleerd en gefeliciteerd met je aanwinst! ![]()
Mooi horloge. Veel plezier ermee.
Heel tof weer!!
Eindelijk de tijd gehad om dit epistel rustig door te lezen.
Mooi om te zien hoe je bij deze Speedmaster bent uitgekomen. Wij hebben leuke gesprekken gehad over een Speedmaster moonphase. Heel goed dat jij in je horlogereis erachter komt dat je twijfels hebt over het zetten van de moonphase.
Deze variant van de Speedmaster ken ik nog niet goed. Leuk om de ins en outs te lezen.
Het horloge is fris wit en de blauwe wijzers zijn echt geweldig. Mooi hoe je het zo verschillend op de foto hebt gekregen.
Gefeliciteerd met deze kanjer. ![]()
Ik hoop hem snel eens te mogen bepotelen. ![]()
Maakt eigenlijk niet uit. Er zitten wat vette vingers op de bezel (ook wel wat general wear and tear
), maar hij ziet er op jouw foto’s ook wel weer toolish uit wat mij wel bevalt. En het is de money shot, want dit was hét moment dat jij deze kleuren combinatie voor het eerst om de pols ervaarde.
Een andere foto van jou die ik heel vet vond was op dezelfde gathering, van de Ultraman. Later bleek dat dat jouw exacte horloge is geworden. Dat zijn toch de mooiste foto’s.
Ik denk dat jouw nieuwe Broad Arrow de 2e gen is van de Broad Arrow line. In 2013 is daar de opvolger van gekomen in de vorm van de Speedmaster ‘57. Een paar jaar terug is dit een manual wind geworden met de vierde gen ‘57. Deze hebben 2 counters. Misschien niet helemaal officieel maar ik zie de ‘57 als de opvolger van de Broad Arrow.
Hier uit het boekje van 1999 de eerste gen.
Vandaag heeft Sjiel de Blue Moon om.
Gefeliciteerd en veel draagplezier. Deze staat ook op mijn verlanglijst en met jouw info kan ik verder ![]()
.