Zullen we maar beginnen ik ben klaar, de set is kompleet.
Halverwege augustus met mijn vrouw een dagje Amsterdam gedaan en even bij Gassan op de dam geweest en de swatch store Kalverstraat. 2 hele verschillende werelden en dat zag zei als horloge leek toch ook echt wel in. Gelukkig vond ze het merk waar ik naar kijk mooier als oa de rolex waar we langs liepen. Het andere wat ze wel mooi vond zit rond de €25k en dat vond ze het toch ook niet waard. Even later de metro gepakt naar de pc hooftstraat. Daar bij Louis Vuitton binnen geweest want er was daar een mooie tas en gelukkig voor haar had ik de zelfde mening. Maarja hij was toch wel erg duur met €2k dus nog maar even over nadenken, na het uitzoeken van een zonnebril elders in de straat toch nog maar even bij swatch kijken voor een verjaardags cadeau en dat werd de moonswatch. Ik zag aan haar dat zij die tas toch wel heel graag wilde hebben maar het zonde geldt vond, dus ik stelde voor moet ik dan volgende maand mijn horloge spaarvarken stukslaan en hem dan maar als verjaardagscadeau kopen? Dat was natuurlijk niet de bedoeling want “jij hebt er zo hard voor gespaard”. Dus maar even de creditcard aangevuld en toch die tas gekocht, op 1 voorwaarden dat ik mijn spaarrekening ook ging aanvullen. Dat gaf meteen genoeg ruimte om te gaan kijken wat er op de markt te vinden is. Dat heeft nog geen 2 weken geduurd, en 1 bod van mijn kant en nu zit het horloge om de pols.
En daar hoort natuurlijk een foto bij.