NA; Omega Speedmaster Dark Side of the Moon

Haha je hebt zo toch wat om naar te kijken he :wink:

1 like

En @marnixmoed: de collectie nu;
Omega DSOTM
AP Royal Oak 15300
Rolex Explorer 214270
Rolex Sub 14060 (geboortejaar van m’n zoon)
JLC Memovox 1968
King Seiko 1970
Grand Seiko SGBR081
Nomos Tangomat
Heuer Cal. 17 chrono
Seiko SKX007

Eventueel zou weggaan de Grand Seiko, of de Memovox of deze Speedmaster als het formaat niet zou wennen.

7 likes

Toch mooi hoe de Nomos en de Heuer toch stand houden tegen de andere toppers :blush:

2 likes

Aaaaaaaaaaaaaahh!
Why that???

1 like

De Grand Seiko is echt prachtig.

Enig nadeel is dat het voor een “dressy” horloge vrij dik is (13mm).

Edit; plaatje

5 likes

Ik bied aan om hem te ruilen tegen mijn Swatch Sistem51, die is totaal niet dressy.
Dan breng ik hem zelfs aan huis!

4 likes

Mooi ook die datum op de 13e. Was mij niet eerder opgevallen maar het is wel uiterst toepasselijk in dit geval.

Haha scherp, had’t zelf nog niet opgemerkt. Moest dit me gisteren overkomen zijn, instant bijgelovig… of gewoon lomp :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die AP moet weg. Help ik je graag een handje bij :wink:

Maar idd wat je zei over het formaat van de dsotm. Tijdens de presentatie voor release had ik em om en schok van zn dikte. Hopelijk dat ie voor je vrije tijd wel lekker zit en mag blijven.

1 like

Hiervoor had ik drie jaar een Omega Planet Ocean met het 8500 uurwerk. Die was ook bijna 16mm, maar veel zwaarder en daardoor topzwaar; ging schuiven op m’n pols.

Deze weegt de helft minder en blijft daardoor veel beter zitten.

We gaan het zien de komende tijd; gisteren van genoten in elk geval. Dat 'ie krasvrij blijft maakt het dragen in elk geval zorgeloos :grinning:

4 likes

Mooie collectie

1 like

Nog even naast de Heuer. Die is met 41mm wel kleiner, maar de lug-to-lug scheelt maar 1 mm.

10 likes

Ik zou juist nerveus mee rondlopen. Angstig voor stoten en barsten. Alhoewel ze zeiden dat hun keramiek sterker zou zijn dan die van rado destijds.

Ook die van Rado is in de tussentijd flink verbeterd. Mooi spul dat ceramiek! Blijft krasvrij en er dus als nieuw uit zien!

1 like

Dit valt echt heel erg mee hoor, kan echt wel wat hebben. Je moet het niet van 2 meter op een stenen vloer laten vallen maar dat geld voor elk horloge.

1 like

Uhm… inox? :zipper_mouth_face:

[Img]https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/911pR9PcuhL.UY445.jpg[/img
Inkoppertje :wink:

Vd dsotm had ik gehoord dat ie idd aardig wat kan hebben. Toch zit t tussen mn oren dat ik liever butsen heb in staal dan dat er kans Is op barst in keramiek voor een tool watch althans.

Beide zijn schitterend. De omega is zo mooi…
Ik heb deze foto opgeslagen bij mijn favorieten. :ok_hand:
Nogmaals proficiat, je hebt goeie smaak. :+1:t2::blush:

2 likes

Heuer ook houden!
Heb je die ook al eens op staal geprobeerd?

1 like

Gewoon een collectie 10!
En anders is 4x3 ook 12! :grinning:
Prachtige collectie, echt heel mooi en gebalanceerd.

1 like