NA; Omega Speedmaster Dark Side of the Moon

Een bijzonder horloge verdient een NA topic…

De Dark Side altijd al een knaller gevonden sinds de introductie in 2013. Helemaal gemaakt uit 1 stuk ceramiek. Gaaf uurwerk ook, kaliber 9300. Prachtig ontwerp. Maar tja, wel erg groot met 44mm (en 16mm dik) en nieuw (te) duur. Jong gebruikt dan misschien ooit?

Daarna toch een paar keer gepast en de conclusie getrokken dat de maat relatief meeviel. Zakelijk te groot maar in het weekend wel te doen.

De dikte zit voor een flink stuk in de 2 plakken met saffierglas waardoor het optisch wat dunner oogt. Door het lage gewicht (ruim 90 gram) draagt het in elk geval heel lekker.

Ik zit nu weer op 10 horloges, dus als deze goed bevalt moet er weer wat anders weg omdat ik er maximaal 9 wil (je moet ergens de grens stellen). Dat wordt nog lastig…

Tijd voor wat foto’s:
(Excuses voor de stofjes en zo)

118 likes

Mooi. Erg mooi. Eentje die je gelukkig niet zo vaak ziet. Veel draagplezier!

2 likes

Fantastisch horloge, geniet ervan!

1 like

Erg mooi Remco!

Een van de vele speedmaster exoten die me ook wel kan bekoren

1 like

Mooi, veel draagplezier! :+1:

1 like

Tjonge wat is ie gaaf! :ok_hand: Wel een dikkerdje… maar dat was al bekend. :wink:

1 like

Schitterend Remco!

Toen ik je laatst bij de JLC brandstore betrapte had je het hier trouwens nog niet over.

1 like

Holy cow. Jij bent wel in een wilde bui de laatst tijd zeg! Eerst die AP en nu deze. Ik vind deze wel erg geslaagd trouwens. Ik heb die van @sirksael wel eens om gehad tijdens een deal. Mooi ding.

1 like

Erg gaaf hoor​:+1:t2::blush:

1 like

Zo dan! Die is errug mooi zeg :ok_hand:

1 like

Zo de knetter! Fantastisch, veel draagplezier.

1 like

Daarom moet er ook iets weg :wink:

Maar het is relatief; een jong gebruikte Sub is net zo duur, dan vind ik dit toch wat specialer voor dat geld.

2 likes

Lekker hoor!! Prachtig uurwerk en draagt lekker licht!

Heb zijn broer al jaartje met plezier om!

1 like

Draagt zeker niet te groot als ik die wristshot zie, heel mooi. En zo weer een Omega in de collectie (en wat voor 1!) :+1:

Geniet ervan en zeker niet laten vallen he :wink:

1 like

Mooi, Remco!
De concurrentie om jouw pols moet moordend zijn in het weekend, met eerst die AP en nu deze weer. :ok_hand:

1 like

Je moet geen enkel horloge laten vallen :wink:

1 like

Klopt. Maar die zeker niet! :scream:

4 likes

Wel van veraf genomen want van dichtbij lijkt het een pizzabord :wink:

1 like

Haha ja het is niet de beste optie! Maar het horloge blijft als nieuw als je hem niet laat vallen. Over 10 jaar nieuwe band en je hebt een nieuwe zonder krassen.

2 likes

Geweldig ! Prachtig horloge deze Omega.
Deze zie ik hier graag voorbij komen, mede omdat deze zelden gezien is.
Proficiat met je NA…

1 like