Gefeliciteerd met je NA.
Nog 1 op voorraad…zal vast die van @PeterLC zijn met een niet goed opgelegde tachymeter.
Gefeliciteerd met je NA.
Nog 1 op voorraad…zal vast die van @PeterLC zijn met een niet goed opgelegde tachymeter.
Op de site staat permanent “Voorraad: 1”
…ongeacht of dat klopt of niet.
Klopt. Dat was alleen de 321. Omega beweert zelf wat anders, maar die hele website hangt van borstklopperij en halve waarheden aan elkaar.
Eens … ik vind hem nog steeds het mooiste met plexi. Saffier is te steriel bij dit horloge.
Edit: aan de andere kant, een collega van mij draagt hem dagelijks, als enige horloge. Hij heeft bewust voor de saffier gekozen, omdat hij het gedoe met krasjes niet wilde. Daar valt dan ook weer iets voor te zeggen.
Mijn beste,
Chapeau!!
Een enthousiaste introductie van een fraai horloge!!
Ik wens je er dan ook een inspirerende tijd mee!!
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Net zoals elke ander horlogemerk eigenlijk. Maar het blijft bijzonder dat je 50 jaar later nog steeds iets wat optisch voor 80% (?) op het origineel lijkt en voor bijna 100% op de 145.022. Dat is heel bijzonder! En ook de meest legendarische chronograaf ooit? En gewoon een knap ding .
Klopt dat hoop ik ook, maar hoe realistisch is dat als je kijkt naar wat tegenwoordig de trends zijn met het oog op duurzaamheid: saffierglas en keramische lunette. Ik vind het niet beter, maar als “daily” wel verstandiger.
Oké. We verschillen van mening. Mag. Voor ieder is er thans wat wils en ik zou een horloge met plexiglas gewoon als daily dragen, any day of the week … sterker nog, jarenlang gedaan zonder problemen. Dus wat mij betreft blijft die gewoon in het aanbod van Omega.
Terug naar Richard, … hier vast een plaatje om je NA te laten zien. Fraai!
Gefeliciteerd
Veel draagplezier
Goede aankoop! Die van mij is nu 50 jaar oud
Ik draag hem dan wel niet dagelijks, maar wel regelmatig. Een of twee keer in per jaar de krasjes uitpoetsen is zo gedaan. Bezel afplakken, beetje polijstmiddel en een paar minuten werk. Dan ziet het er weer als nieuw uit.
Supervet!! Gefeliciteerd!
Ik ben aan het aftellen. Kan niet wachten tot hij binnenkomt in Den Haag…
Hele vette plaat!
Gefeliciteerd
… 4,5kg Omega awesomeness! Lekker man. Wat een gesjouw hè, die doos?
Tophorloge! Nogmaals, geniet ervan.
Tja, het is gewoon een hele gave klok. Draag hem in goede gezondheid!
Heel mooi klokje, veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!
En inderdaad niet op voorraad, levertijd eind maart.